هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو میراژ سولو

هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو میراژ سولو (Lenovo Mirage Solo) معرفی شد

لنوو میراژ سولو (Lenovo Mirage Solo) نام هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو است که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. میراژ سولو از پلتفرم دی دریم گوگل و سخت افزار بالارده‌ای برخوردار است.

لنوو در رویداد بزرگ تکنولوژی جهان از یک هدست واقعیت مجازی مستقل مجهز به پلتفرم اسنپدراگون VR کوالکام پرده برداری کرد؛ هدستی قدرتمند به نام میراژ سولو که برای استفاده از آن هیچ نیازی به حضور یک گوشی هوشمند نخواهید داشت. این محصول به مراتب بهتر از هدست هایی است که از گوشی ها قدرت می‌گیرند؛ زیرا دو دوربین متحد بر روی آن تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی در اطراف اتاق حرکت کنید.

هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو میراژ سولو

حتی بهتر از آن، هدست واقعیت مجازی لنوو میراژ‌ سولو با پلتفرم گوگل دی دریم نیز سازگار است. دی دریم، آخرین رابط کاربری کمپانی گوگل برای اپلیکیشن های واقعیت مجازی است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران اندرویدی محسوب می‌شود. البته گوگل وسواس زیادی را در سخت افزار لازم برای اجرای پلتفرم واقعیت مجازی خود به خرج داده است و تنها بهترین سازندگان سخت افزاری می‌توانند هدست هایی مبتنی بر آن را بسازند.

مشخصات فنی لنوو میراژ سولو

جای تعجب ندارد که لنوو میراژ سولو از سخت افزار قدرتمندی نیز برخوردار باشد. همراه با یک تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت توسط یک کارت میکرو اس دی) و یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت، این هدست دقیقا می‌تواند هم قدرت با بهترین گوشی های روز جهان باشد که برای خریداری آن‌ها باید صدها دلار بپردازید.

هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو میراژ سولو

نمایشگر 5.5 اینچی این هدست از وضوح 2560×1440 پیکسل و نرخ رفرش 75 هرتزی برخوردار است و وزن کلی دیوایس نیز چیزی در حدود 640 گرم خواهد بود. این محصول همچنین همانطور که گفته شد از پلتفرم Daydream OS گوگل بهره می‌برد.

با زاویه دید 100 درجه‌ای شما می‌توانید آزادانه در اطراف اتاق بچرخید و تجربه واقعیت مجازی متفاوتی از هر آنچه تا به حال تجربه کرده‌اید را به دست آورید. بدیهی است که لنوو میراژ سولو قدرت یک کامپیوتر 1000 واتی را ندارد، اما کاربران می‌توانند اجسام را به شکل طبیعی در دنیای مجازی مشاهده کنند و حس خوبی را به دست آورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*