اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR

اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR با محدوده پیمایش دوبرابری نسبت به نسل پیش معرفی شد

شرکت Future Motion‌ با حضور در نمایشگاه CES 2018 از اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR پرده برداری کرد. مهم‌ترین تغییر این اسکیت برد نسبت به نسل گذشته، محدوده پیمایش 19 الی 28 کیلومتری آن در هر بار شارژ است.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته شاهد معرفی یک اسکیت برد تک چرخ به نام +OneWheel از سوی شرکت Future Motion‌ بودیم که می‌توانست با سرعت 19 مایل بر ساعت (30 کیلومتر بر ساعت) مسافتی را طی کند. حال کمپانی سازنده آن بار دیگر در نمایشگاه CES حضور به عمل رسانده است تا نسل جدید آن را به نمایش بگذارد. اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR نام کامل این محصول است که از همان مزیت‌های مدل نسل پیش خود شامل سرعت بالا، کم صدا بودن و استفاده آسان آن بهره می‌برد.

قیمت اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR بسیار بالا است

بزرگ‌ترین پیشرفتی که این اسکیت برد تک چرخ نسبت به مدل سال 2017 خود داشته است، در واقع محدوده پیمایش آن خواهد بود. شرکت Future Motion با کار بر روی معماری باتری این محصول باعث شده تا در هر بار شارژ، محدوده پیمایش دو برابری حاصل شود. به جای 9 الی 12 کیلومتر،‌ حالا نسخه‌ی جدید این اسکیت برد برقی می‌تواند در محدوده‌ای بین 19 الی 28 کیلومتر را در هر بار شارژ بپیماید.

اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR

این یک جهش بسیار خوب برای یک وسیله حمل و نقل کوچک تک چرخ است و می‌تواند شما را در رفت و آمد داخل شهری با میزان شارژ کمتر همراه سازد. به گفته‌ی کمپانی سازنده، این اسکیت برد جدید کمی قدرتمندتر از نسل پیشین نیز شده است. مشتریان باید برای این محصول لوکس قیمت بالایی را نیز پرداخت کنند. قیمت اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR چیزی در حدود 1800 دلار خواهد بود. بی‌تردید چنین هزینه‌ای برای خرید یک وسیله تک چرخ می‌تواند زیاد باشد.

اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR

به جز افزایش مسافت قابل طی، هیچ تغییر شگفت انگیز دیگری را نمی‌توان در این اسکیت برد نسبت به پیشینیانش است. طراحی آن طی سالیان اخیر تغییر پیدا کرده است،‌ اما همچنان برای استفاده از آن باید مثل همیشه عمل کنید؛ یک پا را به سمت چپ و دیگری را به سمت راست گذاشته و حالا خودتان را به اطراف خم کنید تا اسکیت را به حرکت درآوردید. مانند مدل‌های قبلی، چراغ‌هایی در عقب و جلوی اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR نیز تعبیه شده است.

اسکیت برد تک چرخ Onewheel+ XR

طراحی خاص این محصول بدان معناست که سازنده هیچگاه به دنبال تقلید از اسکیت بردهای الکتریکی نظیر Boosted نیست. روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان به این گجت افزوده می‌شود و می‌توانید همین حالا نیز افرادی را در اطرا نیویورک، لوس آنجلس و سان فرانسیسکو دید که از یک اسکیت برد Onewheel استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*