دو ساندبار جدید سونی

دو ساندبار جدید سونی با پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS:X معرفی شدند

دو ساندبار جدید سونی به نام‌های HT-Z9F و HT-X9000F در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. مدل اولی یک ساندبار 3.1 کاناله و دیگری 2.1 کاناله است. هر دو این ساندبارها به تکنولوژی‌های صوتی Dolby Atmos و DTS:X مجهز شده‌اند.

سونی علاوه بر یک هدفون تو گوشی بیسیم، از یک جفت ساندبار جدید نیز در نمایشگاه CES 2018 پرده برداری کرده است. شاید این دو ساندبار جدید سونی از آنجایی که ال جی و سامسونگ نیز محصولی مشابه آن را عرضه کرده‌اند چندان هم شگفت انگیز نباشد، اما اگر علاقه‌مند به کسب تجربه صوتی Dolby هستید، شاید این ساندبار ژاپنی گزینه‌ی عالی برای شما باشد.

در حال حاضر دو مدل معرفی شده از سوی سونی HT-Z9F و HT-X9000F نام دارند که از تکنولوژی‌های صوتی Dolby Atmos و DTS:X بهره می‌برند. یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های دو ساندبار جدید سونی این است که مدل HT-Z9F در اصل یک ساندبار 3.1 کاناله است، در حالی که مدل دومی 2.1 کاناله خواهد بود. به نقل از کمپانی سونی:

با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و مبتکرانه Vertical Surround Engine سونی، اسپیکرهای جلویی هر یک از ساندبارها می‌توانند به خودی خود صدای سه بعدی را تولید کنند.

به لطف همین تکنولوژی دکمه‌ی Vertical S در مدل HT-Z9F نیز می‌تواند کمک کند تا این ساندبار جدید سونی اقدام به تولید افکت صوتی سه بعدی کند.

قیمت دو ساندبار جدید سونی

آنطور که گفته می‌شود، سونی قصد دارد مدل HT-Z9F را با قیمت 900 دلار روانه بازارهای جهانی کند، این درحالیست که مدل HT-X9000F با قیمت به مراتب کمتر 600 دلاری به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود هر دو ساندبار جدید سونی که در CES 2018‌ لاس وگاس معرفی شدند در اوایل بهار روانه بازار شوند. بنابراین اگر قصد خرید یک ساندبار قدرتمند مجهز به تکنولوژی دالبی را در سر می‌پرورانید، می‌توانید تا زمان عرضه این دو محصول جدید منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا واسه هرکسی جز ایرانی ها میسازن چون واقعا قیمتش بالاست

  2. واقعا حیف نیست 600 دلار پول بدی برای مدل HT-X9000F؟ 😐 2.1 کاناله س…

    کلا سونی توی تولید صدای سه بعدی عملکرد خوبی نداره

  3. مدل مدل HT-Z9F به هیچ وجه 900 دلار نمی ارزه

    سونی جان تو پرچمدار جدید موبایل‌ت معرفی کن!