سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

محمد باقر اثنی عشری رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران شد

در جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران (سازمان نصر)، محمد باقر اثنی عشری به اتفاق آرای اعضای هیات مدیره به مدت سه سال به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزیده شد.

نخستین جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران (سازمان نصر) در روز دوشنبه 18 دی‌ماه 1396 برگزار شد و با برگزاری رای‌گیری، اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند. بر این اساس، محمد باقر اثنی عشری ریاست هیات مدیره این سازمان را به مدت سه سال بر عهده خواهد داشت. محمد علی یوسفی زاده به عنوان نایب رئیس اول، شهاب جوانمردی به عنوان نایب رئیس دوم و محمدرضا حدادی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

محمد باقر اثنی عشری

همچنین در مراسم تودیع و قدردانی از اعضای هیات مدیره چهارم سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران بر لزوم همکاری مستمر، همیاری و مشارکت اعضای سابق و اعضای جدید این سازمان تاکید شد. در اولین جلسه هیات مدیره سازمان در دور پنجم که با حضور حداکثر اعضا برگزار شد، فعالیت‌ها و دستاوردهای هیات مدیره قبلی بررسی شد و چشم‌انداز و برنامه‌های کلی سازمان برای سه سال آینده نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

چشم‌انداز هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

در این جلسه، چشم انداز کلی پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ، استقرار نظام صنفی پویا، توسعه‌گرا و صاحب نفوذ در جامعه ایرانی و محیط بین‌المللی تعیین شد. این هیات مدیره به دنبال آن است تا صاحبان کسب و کارها و سرمایه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوانند به عنوان بازیگران اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

هیات مدیره جدید سازمان نصر خود را متعهد به حفظ و ارتقای ارزش‌های ده‌گانه شامل حاکمیت دموکراتیک، شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، حاکمیت قانون، برابری در قبال فرصت‌ها، جهت‌گیری اجماع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت و استقلال در نظام صنفی می‌داند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بخدا هیچ کدوم از اینا بلد نیستن حتی یه جیمیل بسازن

  2. اثن و عشرم شد فامیلی آخه؟ 😐
    چقدم شبیه مدیراس طرف!! 😐