گوشی هایسنس دلفین 2

گوشی هایسنس دلفین 2 با نمایشگر تمام‌صفحه رونمایی شد

گوشی هایسنس دلفین 2 (Hisense Dolphin 2) با نمایشگر تمام‌صفحه رونمایی شد. در ادامه نگاهی به قابلیت‌ها، مشخصات و امکانات گوشی هایسنس دلفین 2 خواهیم داشت.

هایسنس که عمدتا با تولید تلویزیون‌های باکیفیت شناخته می‌شود، حالا یک موبایل رده‌پایین را با بهره‌گیری از فناوری های روز و تراشه اسنپدراگون پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است. اگرچه بسیاری از مشخصات دلفین 2 با شیائومی ردمی 5 یکسان است، اما با قیمتی بالاتر عرضه شده که شاید بتوان آن را نقطه ضعف این محصول جدید در نظر گرفت. با این وجود، گوشی جدید هایسنس نقاط فروش خاص خود را دارد و اگر از طرفداران این برند باشید، احتمالا این موارد شما را برای خرید مجاب خواهند کرد.

گوشی هایسنس دلفین 2

گوشی هایسنس دلفین 2 به صفحه نمایشی 5.99 اینچی 18:9 با وضوح 720×1440 و شیشه 2.5 بعدی تجهیز شده و همانند گوشی های نوکیا 6، شیائومی ردمی 4 و ایسوس زنفون 4 مکس، تراشه اسنپدراگون 430 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. کاربران می‌‌توانند این موبایل جدید را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش داده و به کمک دوربین‌های پشتی 12 مگاپیکسلی و جلویی 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت زیباسازی و ثبت صوتی عکس‌ها، محتوا را با کیفیتی مطلوب ثبت کنند. باتری 3 هزار و 400 میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت پشتی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هستند.

جدای از قابلیت‌های سخت افزاری، این موبایل جدید با ویژگی‌های نرم افزاری جذابی همچون امکان اتصال و کنترل از راه دور لوازم خانگی هوشمند هایسنس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، سازندگان از یک نرم افزار یادگیری داخلی هم استفاده کرده‌اند که محتوای آموزشی مختلفی همچون پیش‌دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، زبان، سرگرمی، اشتغال و موارد مربوط با سالمندان را پوشش می‌دهد.