نمایشگر هوشمند لنوو

نمایشگر هوشمند لنوو مجهز به دستیار گوگل معرفی شد

کمپانی لنوو امروز در نمایشگاه CES 2018 از یک نمایشگر هوشمند پرده برداری کرد. نمایشگر هوشمند لنوو (Lenovo Smart Display) به دستیار دیجیتالی گوگل مجهز شده و با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار خواهد شد.

دستیار گوگل اینک به محبوبیت قابل قبولی رسیده و تقریبا هر کجا که دیوایس‌های دیجیتالی حضور داشته باشند می‌توان آن را نیز یافت. یکی از جدیدترین محصولاتی که به این دستیار دیجیتالی مجهز شده، نمایشگر هوشمند لنوو است که در ابعاد 8 و 10 اینچی به تولید خواهد رسید. ایده‌ای که در پس طراحی این محصول وجود دارد، اضافه کردن ابعاد بصری به دیوایس هایی است که از دستیاران مجازی قدرت می‌گیرند.

نمایشگر هوشمند لنوو

این درست است که قابلیت‌های نمایشگر هوشمند لنوو از همان قابلیت‌هایی که در یک گوشی هوشمند وجود دارد استفاده می‌کند و در صورت دلخواه می‌توانید از دستیار گوگل نیز بهره‌مند شوید. با این حال، تجربه ی کار با یک دیوایس که به منحصرا برای کار با یک دستیار دیجیتالی طراحی شده به مراتب بهتر و نرم‌تر خواهد بود. به همین خاطر است که نمایشگر هوشمند لنوو در امور مختلف بهتر به کمک شما خواهد آمد.

غیر قابل انکار است که برخی از اطلاعات بر روی نمایشگر بهتر ارائه می‌شوند تا بخواهد یک دستیار آن را با یک صدای دیجیتالی به کاربر برساند. مواردی نظیر دمای روز یا یک برنامه زمانی شلوغ خیلی سریع‌تر قابل نمایش بر روی یک صفحه است تا آنکه بخواهید به متون بلند آن گوش فرا دهید. بدیهی است که نمایشگر هوشمند لنوو می‌تواند هرآنچه دستیار مجازی گوگل انجام می‌دهد را انجام داده و حتی توسط یک بلندگوی 10 واتی شما را به گوش دادن موسیقی دعوت کند.

قیمت نمایشگر هوشمند لنوو

نمایشگر هوشمند لنوو همچنین به شما امکان برقراری تماس صوتی و یا تماشای ساده ویدیوهای یوتیوب را نیز می‌دهد. همچنین نگاه کردن و دنبال کردن دستور پخت آشپزی نیز زمانی که شما مشغول انجام کاری هستنید، به مراتب آسان‌تر از گوش دادن بدون تمرکز به آن است. بهترین قسمت این است که گجت جدید لنوو چندان هم گران قیمت نخواهد بود. با قیمت 199 دلار برای نسخه 8 اینچی و 249 دلار برای نسخه 10 اینچی، آن‌ها تنها کمی از اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار گران‌ترند، در حالی که از مزایای متعددی بهره‌مند هستند.

نمایشگر هوشمند لنوو

در داخل این دیوایس متصل یک تراشه اسنپدراگون 624 کوالکام قرار دارد که می‌تواند مشابه تراشه گوشی های بالارده چند سال پیش باشد. اسنپدراگون 624 در واقع مشابه تراشه‌های موبایلی عمل می‌کند و به عنوان بخشی از پلتفرم Home Hub شرکت کوالکام محسوب می‌شود. طراحی Lenovo Smart Display نیز همراه با قاب جلویی مشکی و سفید و قاب پشتی با طرح طبیعی بامبو بسیار زیبا و مینیمالیستی است. ظاهر این دیوایس بسیار مدرن به نظر می‌رسد، اما ای کاش در رنگ‌های بیشتری به عرضه می‌رسد. اکنون زمان آن رسیده تا شما تصمیم بگیرید؛ آیا برای خرید این محصول جذاب تا اوایل تابستان پیش رو منتظر خواهید ماند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*