گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ با نمایشگر 7.3 اینچی در راه است

گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ با نمایشگر 7.3 اینچی اولد به دست کاربران خواهد رسید. این اطلاعات اخیرا توسط خبرگزاری کره‌ای ET News منتشر شده است.

طی سال‌های اخیر، شایعات بسیاری پیرامون گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ با نام احتمالی گلکسی ایکس منتشر شده و کاربران با تکیه بر طرح‌ها و اخبار مختلف، از نحوه طراحی این گوشی یا زمان عرضه آن سخن گفته‌اند. ولی تا به امروز هیچ‌کدام از این موارد محقق نشده‌اند. بهتر است ابتدا نگاهی به ویدیوی مفهومی که سال 2014 منتشر شد، داشته باشیم:

اگرچه بعد از انتشار این ویدیو، سند یا اطلاعات معتبری در اختیار کاربران قرار نگرفته است، ولی گزارش اخیر ET News می‌تواند آن را به حقیقتی جذاب تبدیل کند. بر این اساس، تولید نمایشگرهای منعطف اولد این گوشی از مارس و تولید انبوه از سپتامبر آغاز خواهد شد تا در نهایت، سامسونگ خود را برای ساخت کامل دستگاه در نوامبر آماده کند. اگر همه‌چیز درست پیش رود، احتمالا موبایل تاشو سامسونگ در ماه دسامبر یا اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

طراحی گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ چگونه است؟

با توجه به گزارش، این گوشی به سمت داخل، تا می‌شود و کاربران می‌توانند همانند یک کتاب آن را باز کنند. در حالت کلی، این دستگاه مشابه یک گوشی موبایل بوده و زمانی که آن را باز می‌کنید، چیزی مشابه تبلت پیش روی شما قرار می‌گیرد. طبیعتا Samsung Display مسئولیت تولید این نمایشگرها را بر عهده دارد.

در بخشی دیگر، ET News می‌گوید سامسونگ در سپتامبر فناوری جدید خود را پشت درهای بسته نمایش خواهد داد. به علاوه، چیزی که احتمالا شما را متعجب خواهد کرد، قیمت این دستگاه است. به نظر می‌رسد گوشی موبایل انعطاف پذیر سامسونگ محصولی گران‌قیمت است و برای خرید آن باید هزینه بسیار بیشتری نسبت به پرچمداران و گوشی های نفیس امروزی پرداخت کنید.

به گفته یکی از منابع آگاه در کره، موبایل تاشو، یک دستگاه “سوپر پریمیوم” از نظر قیمت و عملکرد خواهد بود که آن را فراتر از تلفن های هوشمند نفیس فعلی قرار داده و طراحی، عملکرد و راحتی در استفاده را آن‌گونه درخور آن است، ارائه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. قرتی بازی چیه بابا ؟
    مگه میخوادچی بشه مخ بزنیم باهاش مثل تبلیغش؟

  2. سام‌هنگ!

    این جنگولک بازیا چیه…

  3. زندگی بدون سامسونگ یعنی مرگ

    • زندگی با سامسونگ یعنی تجربه مرگی دردناک (در صورت ترکیدن و منفجر شدن باتریش که فک کنم تو نسل های بعدی حاوی عناصر پرتو زا یا هسته ای هم باشه) D:

  4. اینکه موبایل نیست تبلته

  5. یعنی از یک تبلت هم بزرگتره صفحش
    بعد اسمش رو گزاشتن گوشی ؟؟

  6. ای بابا این سامی از اپل جون دزده و کپی کرد ، هووی و ار جی و سامی و ویندی همشون از اپل کپی میکنن ، مثلا من سعید هستم. ?????? سعید جان زحمتت کم کردم و جواب سامی و دادم ??