لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition برای عاشقان بازی معرفی شد

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. ترکیب قدرت بسیار بالا و ظاهری جسورانه، لپ تاپ جدید ایسوس را به محصولی خاص تبدیل می‌کند.

ایسوس برای توسعه جدیدترین محصول خود از سری لپ تاپ های گیمینگ ROG با SKT T1، یکی از معروف‌ترین تیم‌های eSports همکاری کرده است. لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition به منظور انجام بازی های سبک «میدان جنگ چند نفره آنلاین» یا به اختصار “MOBA” همچون “League of Legends” طراحی شده و به واسطه بهره‌گیری از پردازنده Intel Core i7، کارت گرافیک Nvidia GTX 1060 و نمایشگری با پوشش صد درصد محدوده رنگ sRGB، هر بازی‌خوری را مجذوب خود خواهد کرد. البته از نوامبر گذشته ما شاهد انتشار برخی از این اطلاعات بوده‌ایم. به همین جهت شاید مهم‌ترین موضوع، قیمت و زمان عرضه باشد: لپ تاپ گیمینگ ایسوس از سه ماهه اول سال جاری میلادی با قیمت هزار و 700 دلار روانه بازار می‌شود.

SKT T1 افتخارات زیادی در بازی League of Legends دارد و علاوه بر فتح سه دوره از هفت دوره مسابقات قهرمانی جهانی eSports، خانه یکی از مشهورترین بازیکنان یعنی “Faker” نیز هست. Sang-Hyeok Lee که با نام Faker بازی می‌کند، به عنوان ماهرترین بازیکن League of Legends شناخته شده و در رویداد The Game Awards سال گذشته میلادی نیز جایزه بهترین بازیکن eSports را از آن خود کرده است.

ایسوس علاوه بر لوگوهای SKT T1 و ROG روی بدنه اصلی، از امضای Faker در بخش پایین سمت راست کیبورد هم استفاده کرده است (در نتیجه، احتمالا کاربران می‌توانند بخشی از قدرت او را هنگام انجام بازی جذب کنند). با خرید این لپ تاپ قدرتمند، ماوس پد مخصوص با لوگوهای SKT T1 و ROG به همراه پوستری از Faker و تمام اعضای تیم نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition

از سوی دیگر، حالا شاهد معرفی کیس گیمینگ ROG Strix GL12 به عنوان جدیدترین کامپیوتر مخصوص بازی ایسوس نیز هستیم که پردازنده نسل هشتمی Core i7 آن به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده و همراه با کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 و سینی مخصوص با امکان تعویض و نصب آسان هارد جامد SSD به فروش خواهد رسید. افکت‌های نورپردازی Aura Sync جلوه خاصی به کیس بخشیده و به کاربران اجازه می‌دهد آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. در واقع، از این پس تمامی دسکتاپ‌ها و لپ تاپ های سری ROG ایسوس از افکت‌های نورپردازی Aura Sync پشتیبانی خواهند کرد. از ماه آوریل، علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کیس ایسوس ROG Strix GL12 اقدام کنند. هرچند، هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی لپ تاپ ایسوس ROG Strix SKT T1 Hero Edition را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک نمیکنم تو ایران رواج پیدا کنه اصلا
    کسی هوا دارش نیست

  2. بازی فقط با کنسول با لب تاب وپی سی نمیشه