دوربین 360 درجه نانو اس

دوربین اینستا 360 نانو اس معرفی شد؛ تصویربرداری 360 درجه با کیفیت 4K برای آیفون

دوربین اینستا 360 نانو اس (Insta360 new Nano S) در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد. این دوربین قابلیت تصویربرداری 360 درجه با کیفیت 4K برای آیفون را به همراه دارد و از نظر قیمت بسیار مناسب است. در ادامه به بررسی مشخصات این دوربین با کیفیت می پردازیم.

اینستا 360، نسخه به‌روز شده از دوربین 360 درجه نانو خود را که می‌تواند به آیفون متصل شود، در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. این دوربین، نانو اس نام دارد. بزرگ‌ترین تغییر موجود در این مدل جدید، افزوده شدن کیفیت تصویربرداری 4K و کیفیت عکس‌برداری 20 مگاپیکسل است. نانو اس ظاهری شبیه به نسل قبلی خود، نانو، دارد و به درگاه لایتنینگ آیفون متصل می‌شود.

پس از عکس‌برداری یا فیلم‌برداری توسط این دوربین، کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه نانو اس، تصاویر و ویدئوها را ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. در این دوربین قابلیت پخش زنده برای شبکه‌های اجتماعی یوتیوب، فیسبوک و توییتر وجود دارد که این کار را می‌توان از طریق برنامه پریسکوپ انجام داد. برای دیگر برنامه‌های شبکه اجتماعی مثل اسنپ چت، واتساپ و اینستاگرام، نانو اس می‌تواند تصاویر و ویدئوهای 360 درجه را به شکل‌های قابل انتشار بیشتر مثل پنل های قابل تنظیم ارسال کند.

دوربین 360 درجه نانو اس

اینستا 360 نانو اس، می‌تواند آیفون را به یک منظره یاب 360 درجه‌ی آنلاین تبدیل کند. این دوربین برای همگام‌سازی از ژیروسکوپ آیفون استفاده می‌کند، اما در خود نیز چنین سیستمی برای همزمان کردن تصاویر در اختیار دارد. این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای 360 درجه خود را در قالب یک قاب مستطیل شکل به راحتی ویرایش کنند. برای ویرایش می‌توانید گوشی را به محلی که تصویر را گرفتید برگردانید و در آنجا مجدداً به صورت به هنگام تصویر 360 درجه را تغییر دهید.

همچنین ویژگی‌های جدیدی از جمله چت ویدئویی 360 درجه و عملیات چند تصویری (MultiView) در نانو اس وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان گفت و گو با دوستان بتوانند زوایای مختلف از صحنه را برای مخاطب خود به نمایش بگذارند.

اگر مخاطب شما از دوربین نانو اس استفاده نکند، باز هم می‌توانید از طریق تماس ویدئویی 360 درجه، تصویر خود را ارسال کنید. برای این کار باید در برنامه نانو اس یک لینک بسازید و برای مخاطب ارسال کنید، زمانی که مخاطب، لینک را باز کند می‌توانید تصویر ویدئویی 360 درجه خود را به نمایش بگذارید.

نانو اس 239 دلار قیمت دارد و در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای عرضه خواهد شد. دستگاه به زودی از طریق فروشگاه اینستا 360 و آمازون به فروش می رسد. دوربین دارای قیمت بسیار مناسبی است چرا که دوربین‌های 360 درجه دیگر مثل سامسونگ گیر 360، 230 دلار و دوربین 360 درجه گو پرو، به نام فیوژن، قیمتی معادل 700 دلار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مسخر بازی شاید کسی که پشت دوربینه نخواد دیده بشه

  2. هرچند آیفون ندوست ولی این قابلیت جالبه

  3. هر جا سخن از اعتماد و کیفیت است نام آیفون می درخشد ????❤️❤️❤️

    عالیه و خوش قیمت

  4. به شدت خوش قیمته، اکثر دوربین هایی که کارائی مشابه ای دارن راحت 150 دلار از این گرون ترن

    زنده باد آیفون ❤️??