نسل جدید عینک هوشمند SOLOS برای دوچرخه‌سواران و دوندگان معرفی شد

نسل جدید عینک هوشمند SOLOS برای دوچرخه‌سواران و دوندگان معرفی شد

عینک هوشمند SOLOS نام عینک مخصوص دوچرخه سواری است که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. در ادامه، مشخصات، امکانات فنی و قیمت عینک هوشمند دوچرخه سواری سولوس را بررسی خواهیم کرد.

در حالی که در سال‌های اخیر، تب استفاده از عینک هوشمند در بین کاربران فروکش کرده، اما به نظر می‌رسد این تکنولوژی راه خود را به سمت دنیای ورزش، مخصوصا ورزش دوچرخه‌سواری، یافته است. معرفی عینک هوشمند SOLOS در نمایشگاه CES 2018 دلیلی بر این ادعاست.

امکانات مدل جدید عینک هوشمند SOLOS

علاوه بر امکانات دوچرخه‌سواری، مانند پخش موسیقی و ارتباط با سایر اعضای گروه، عینک جدید SOLOS ابزاری برای تناسب اندام نیز ارایه می‌دهد. SOLOS نرم افزار همراه این عینک را بازطراحی کرده و گزینه‌هایی مخصوص علاقه‌مندان به دویدن و پیاده‌روی به آن افزوده است. رایج‌ترین ویژگی‌های تناسب اندام این عینک شامل امکاناتی جهت مشاهده‌ی زمان سپری‌شده، سرعت، تعداد گام و میزان ضربان قلب دونده است. عینک هوشمند سولوس علاوه بر پخش موزیک، اعلان‌های تصویری را بر روی شیشه به نمایش می‌گذارد و می‌تواند به صورت صوتی، مسیریابی کند.

باتری عینک جدید SOLOS تا 5 ساعت دوام دارد و به اسپیکرها و هدفون‌هایی مجهز است که کاربر می‌تواند بر اساس اولویت، از یکی از آنها استفاده کند. این سیستم، اندروید ور 2.0 را به همراه +ANT پشتیبانی می‌کند؛ بدین ترتیب، می‌توان عینک هوشمند سولوس را با اپلیکیشن‌هایی نظیر Strava، اپلیکیشن تناسب اندام Training Peaks و تجهیزات ورزشی Under Armor همگام‌سازی کرد. قیمت عینک هوشمند SOLOS در زمان عرضه 500 دلار در نظر گرفته شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در سه‌ماهه نخست سال 2018 روانه بازار می‌شود.

نسل جدید عینک هوشمند SOLOS برای دوچرخه‌سواران و دوندگان معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این خوبه بدرد منم میخوره
    ولی قیمتش پشیمون میکنه ادمو