مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی

مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی از هوش مصنوعی هم پشتیبانی می‌کنند

مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. به علاوه، حالا این محصولات محتوای HDR را بهتر نمایش می‌دهند.

بعد از تبلیغات گسترده، حالا ال جی آماده پرده‌بردای از سری جدید تلویزیون‌های 4K خود در لاس وگاس است. از بسیاری از جهات هم این محصولات در مقایسه با آن‌چه که سال گذشته دیده بودیم، تا حد زیادی تکامل یافته‌اند. اگرچه پرچمداران اولد این کمپانی کره‌ای یعنی W8 با نشان سیگنیچر و مدل مرسوم‌تر E8 در کنار تلویزیون مبتنی بر ال سی دی SK9500، شباهت بسیاری به نسل قبلی خود دارند، اما با تغییراتی مهم در زیر قاب همراه شده‌اند.

در بخش مرکزی این محصولات (پرچمداران آنها)، همان‌طور که پیش‌تر نیز ال جی گفته بود، هوش مصنوعی قرار دارد. هر سه این سری‌ها از یادگیری عمیق پشتیبانی کرده و به واسطه دستیار مجازی گوگل اسیستنت نیز کنترل صوتی همه چیز با زبان طبیعی، از تلویزیون تا دستگاه‌های هوشمند خانگی، امکان‌پذیر خواهد شد. به علاوه، این محصولات همراه با قابلیت اچ دی آر فعال در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت تا کیفیت عکس محتوای Hybrid Log Gamma و HDR10 با تحلیل فردی تصاویر، بهبود پیدا کند.

مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی

همانند سال قبل، بالاترین مدل اولد یعنی W8 با نشان سیگنیچر تولید شده است. مدل جدید هم‌چنان به منظور نصب کردن روی دیوار طراحی شده و بیشتر سخت افزار آن در ساندبار پایین قرار گرفته است. این محصول جدید به سریع‌ترین چیپ ال جی یعنی Alpha 9 تجهیز شده تا ضمن پشتیبانی از هوش مصنوعی و افزایش کیفیت، با زمان‌های پاسخگویی “فوق سریع” به دست کاربران برسد. پیش‌تر LG پشتیبانی از ویدیوهای 120 فریم را هم نمایش داده بود.

E8 شباهت بسیاری به E7 داشته و فناوری های W8 را به تلویزیون‌های مرسوم‌تر اضافه می‌کند. این محصول جدید نیز به چیپ Alpha 9 نیز تجهیز شده اما با یک ساندبار 60 واتی 4.2 کاناله (همراه با فناوری  Dolby Atmos) عرضه خواهد شد. تلویزیون‌های E8 ،C8 و B8 را هم می‌توان به عنوان نسخه تکامل‌یافته خود نسبت به مدل 2017 معرفی کرد. اگر مایل به استفاده از ال سی دی هستید، SK9500 همراه با پردازنده Alpha 7 و تغییراتی در صفحه نمایش همچون استفاده از پنل IPS (برای نمایش بهتر رنگ‌ها در زاویه‌های دید عریض)، فناوری صفحه نمایش ارتقایافته نانو سل و LED جدید، به فروش می‌رسد. به واسطه این تغییرات، سازندگان مدعی نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها، شدت روشنایی بالاتر و مشکی‌های تیره‌تر هستند.

مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی

هنوز زمان عرضه یا قیمت مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی مشخص نشده است، اما می‌توان گفت E8 و W8 با قیمت بالا و SK9500 با قیمت (نسبتا) مقرون به صرفه‌تر عرضه خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، اگر از کاربران تلویزیون‌های یک یا دو سال اخیر ال جی هستید، برای ارتقا و خرید مدل جدید عجله نکنید. ولی اگر پول زیادی برای خرج کردن داشته و می‌خواهید یکی از محصولات جدید 4K را خریداری کنید، مدل 2018 تلویزیون های 4K ال جی گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این هوش مصنوعی مارو بعدا …. میده
    ببین کی گفتم

  2. خدایی تلویزیون بزرگ فقط ال جی، بقیه برند ها باس برن بوووووق بزنن

    این تلویزیون هم عالیه، می خرمش

  3. برای کسایی که تازه قصد خرید یه تلویزیون 4K دارن عالیه

    ممنون بابت خبر