مدل 2018 یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ

مدل 2018 یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ مجهز به دستیار بیکسبی و اسپیکرهای AKG معرفی شد

نسل جدید یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این یخچال هوشمند از اسپیکرهای AKG و دستیار مجازی بیکسبی برخوردار بوده و با SmartThings یکپارچه شده است.

کمپانی سامسونگ با حضور در نمایشگاه CES 2018 از نسخه 2018 یخچال هوشمند Family Hub خود پرده بردار کرد. نسل جدید یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ اینک به دستیار مجازی بیکسبی، و اسپیکرهایی با برند AKG مجهز شده است که می‌تواند کیفیت صوتی با باس مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، یخچال هوشمند سامسونگ با SmartThings نیز یکپارچه شده است. به نظر می‌رسد که دیگر یخچال ها را نیز باید به عنوان یکی از اعضای خانه بشناسیم!

نسل جدید یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ می‌تواند به دیوایس های مختلف شما متصل شده و آن‌ها را کنترل کند که بخشی از اکوسیستم خانگی SmartThings خواهد بود. این وسایل می‌توانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها، دوربین های خانگی و مواردی اینچنینی باشند. بنابراین از طریق نمایشگر این یخچال شما می‌توانید قابلیت‌های سازگار با SmartThings ترموستات منزلتان را تنظیم کنید و یا ببینید چه اتفاقی در بیرون یا داخل منزل شما رخ می‌دهد. در اینجا همچنین یک دوربین در داخل یخچال جدید سامسونگ نیز تعبیه شده است تا شما بدون آن که نیازی به بازکردن در آن باشد، خوراکی‌های داخل آن را مشاهده کنید.

مدل 2018 یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ

بیکسبی پیشتر به یخچال های Family Hub اضافه شده ابود، اما تنها از فرامین صوتی پیش پا افتاده پشتیبانی می‌کرد. نسل جدید یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ حالا به طور کامل با بیکسبی ارتباط برقرار می‌کند که رقیبی جدی برای الکسا، دستیار گوگل و سیری است. در قاب این یخچال، بیکسبی می‌تواند صداهای افراد مختلفی که با شما زندگی می‌کنند را تشخیص دهد تا نتایجی وابسته به هر شخص را به خوبی ارائه کند. بنابراین، هر شخصی می‌تواند تقویم جداگانه‌ی خود را داشته باشد و قرار ملاقات‌هایش را با استفاده از آن تنظیم کند. البته دستیار صوتی سامسونگ هنوز هم به پیشرفت‌های زیادی نیازمند است تا بتواند با رقبای قدرتمند خود توان مقابله داشته باشد.

مدل 2018 یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ

با استفاده از اسپیکرهای این یخچال، شما می‌توانید از اپلیکیشن های پیشفرض داخلی نظیر Pandora و یا استریم محتوا از گوشی هوشمند خود اقدام به پخش محتوای صوتی بپردازید که ویژگی جدیدی برای مدل 2018 یخچال های سامسونگ است. سامسونگ همچنین اپلیکیشن های جدیدی مربوط به مواد غذایی را نیز به این یخچال افزوده است. Meal Planner یک اپلیکیشن مدیریت غذایی و محدودیت‌های رژیمی است و یک اپلیکیشن جدید به نام Deals نیز به کاربران امکان پیدا کردن خرید مستقیم بهترین مواد غذایی را خواهد داد. این یخچال را باید رقیب مستقیم یخچال هوشمند Instaview ThinQ ال جی دانست؛ اگرچه سامسونگ و ال جی هنوز قیمت آن‌ها را اعلام نکرده‌اند.