جدیدترین مدل ویلچر برقی ویل معرفی شد؛ سبک، سریع و قابل حمل

جدیدترین مدل ویلچر برقی ویل معرفی شد؛ سبک، سریع و قابل حمل

جدیدترین مدل ویلچر برقی ویل با نام ویلچر ویل مدل Ci در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این ویلچر برقی جدید، سبک‌تر و سریع‌تر از نسل قبل است.

سال گذشته، ویلچر الکتریکی ویل توانست جایزه «بهترین تکنولوژی‌های دسترسی» را در CES 2017 کسب کند. اما مدل جدید ویلچر برقی ویل را می‌توان نسخه‌ای سبک‌تر، سریع‌تر و قابل حمل‌تر از مدل پیشین دانست. ویلچر Whill Model Ci از یک باتری لیتیوم-یونی استفاده می‌کند و قادر است با هر بار شارژ کامل، مسافت 16 کیلومتر را با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت طی کند. وزن ویلچر برقی ویل مدل Ci نیز 52 کیلوگرم است.

قیمت ویلچر برقی ویل مدل Ci جالب‌ترین بخش آن است

ویلچر الکتریکی ویل مدل Ci با قیمت 4000 دلار به فروش می‌رسد. ویژگی جدیدی که به این گجت اضافه شده، امکان تا زدن آن در 3 بخش و حمل و بسته‌بندی راحت‌تر نسبت به مدل قبل است. طراحی ویلچرهای ویل به گونه‌ای است که در آنها از 24 غلطک مجزا استفاده می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد که به راحتی در مسیرهای مختلف به رفت و آمد بپردازد. این حرکات توسط یک دسته (Joystick) که سمت راست ویلچر قرار داده شده، انجام می‌گیرند. امکان اتصال ویلچر برقی Whill به اپلیکیشن و کنترل از راه دور آن نیز وجود دارد.

ویلچر ویل مدل Ci جایزه نوآوری CES 2018 را به دست آورده است.

جدیدترین مدل ویلچر برقی ویل معرفی شد؛ سبک، سریع و قابل حمل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دمشون گرم خدایی

    تاسیستا شهری و مکان های رفاهی ما به شددددددت نیاز به مناسب سازی برای افراد معلول دارن

  2. دمشون گرم که به فکر معلولا هم هستن