اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10

نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس منتشر شد

نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس اکنون در قالب برنامه بتای هواوی قابل استفاده است. به این ترتیب کاربران دو گوشی هواوی P10 و هواوی P10 پلاس می‌توانند پیش از انتشار نسخه پایدار اندروید 8 اوریو از این سیستم عامل استفاده کنند.

هواوی همراه با رونمایی از پرچمداران جدید خانواده میت 10، جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید سفارشی‌سازی شده خود که بر اساس اندروید 8 اوریو توسعه پیدا کرده است را نیز معرفی کرد. محصولات پیشین همین سری یعنی میت 9 و میت 9 پرو جزو نخستین محصولاتی بودند که آپدیت نسخه جدید سیستم عامل EMUI را دریافت کردند و اکنون نوبت به پرچمداران سری P در سال 2017 رسیده است.

به گفته هواوی اکنون استفاده آزمایشی از نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس در کشور رومانی آغاز شده است. این شرکت نسخه بتای جدیدترین سیستم عامل اندروید را در آخرین ربع سال گذشته میلادی برای کاربران دو گوشی پرچمدار سری P در کشور چین منتشر کرده بود.

اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10

خبر اخیر در صفحه مخصوص به هواوی برای کشور رونمایی در فیس بوک و همچنین وب سایت این شرکت منتشر شده و نشان می‌دهد این نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، مخصوص استفاده سایر کاربران ساکن در اروپا و خارج از چین است. از قرار معلوم ورژن نرم افزاری آپدیت  VTR-L09C432B180 ،VTR-L29C432B180 ،VKY-L09C432B181 و VKY-L29C432B181 است. کاربرانی که شماره مدل دستگاه‌های آن‌ها در طرح کنونی شامل شده، کافی است اپلیکیشن برنامه بتای هواوی را دانلود کرده و از درون آن سایر مراحل را پیگیری کنند.

شرکت در برنامه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 رایگان است

بعد از تایید شدن درخواست، آپدیت نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس آن‌ها ارسال و از کاربران درخواست می‌شود در صورت برخورد با هر گونه مشکل و باگ آن را گزارش بدهند. در واقع اصلی‌ترین دلیل اجازه دادن شرکت‌های گوشی‌ساز به کاربران به منظور استفاده از نسخه‌های بتا، تسریع در با‌گ‌زدایی سیستم عامل تازه توسعه یافته است. خوشبختانه کاربران خواهند توانست در هر زمان، از این طرح هواوی خارج شوند. آغاز انتشار نسخه بتا نشان می‌دهد تا زمان عرضه نسخه پایدار سیستم عامل جدید اندروید برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، زمان زیادی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اندروید 8 همچین مالی نبود! نیاد هم نیومده D:

  2. نه فقط سری P، سایر پرچمدارا هم

    شخصا انتظار داشتم زودتر از اینا آپدیت منتشر بشه براشون