کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور اوریون 9000

زمان عرضه و قیمت کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور اوریون 9000 اعلام شد

در آستانه نمایشگاه CES 2018 هستیم که حالا زمان عرضه کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور اوریون 9000 (Acer Predator Orion 9000) به صورت رسمی مشخص شده است.

نخستین بار، شهریور و در نمایشگاه IFA 2017 بود که ایسر به صورت رسمی از کیس گیمینگ پریدیتور اوریون 9000 رونمایی کرد. این محصول قدرتمند همراه با خنک‌کننده مایع و سیستم مخصوص IceTunnel 2.0 شرکت ایسر توسعه پیدا کرده است تا در انجام طولانی مدت بازی‌های رایانه‌ای، مشکل داغ شدن بیش از حد قطعات برطرف شود.

IceTunnel 2.0 سیستم مدیریت جریان هوا ایسر است که برای بیرون راندن گرما، هوا را در چندین منطقه حرارتی و تونل مختلف هدایت می‌کند. سازندگان از پنل‌های مش بزرگ در بخش بالایی و جلویی استفاده کرده‌اند تا علاوه بر انتقال بهتر گرما به بیرون، سرما نیز به شکل بهتری وارد کیس شود.

کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور اوریون 9000

خریداران می‌توانند کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور اوریون 9000 را در چندین مدل مختلف سفارش دهند که قوی‌ترین مدل آن با پردازنده 18 هسته‌ای Core i9 Extreme Edition شرکت اینتل، 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 و دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti در حالت SLI در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

پنل بزرگ و کناری کیس علاوه بر کنترل سطح تداخل الکترومغناطیسی، جلوه خاصی به آن بخشیده و دیدن بخش داخلی را امکان‌پذیر می‌کند. به واسطه طراحی هوشمندانه کیس هم کاربران برای تعویض یا ارتقا سخت افزار داخلی، به راحتی می‌توانند درهای آن را بدون کمترین زحمت و ابزار، باز کنند. از آپشن‌های ارتباطی هم می‌توان به دو پورت USB 3.1 Gen 2، هشت پورت USB 3.1 Gen 1، دو پورت USB 2.0، دو شکاف M.2 و تا چهار شکاف PCIe x16 اشاره کرد.

کامپیوتر مخصوص بازی ایسر، از ماه آینده میلادی با قیمت پایه هزار و 999 دلار وارد بازار آمریکا می‌شود. در ادامه می‌توانید عکس‌های این کامپیوتر قدرتمند را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ببخشیدا ولی قیمت هر کارت گرافیک ده هشتاد تی آی همین الان شش میلیون هست بعد شما میگید کامپیوتری با دو تا کارت ده هشتاد بعلاوه کلی چیز های دیگه که خرجشون بالای ده ملیون هست جمعا میشه هزار دلار؟؟ یعنی ۷ میلیون!!!!؟؟؟ احتمالا منبعتون اشتباه نوشته

  2. «دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti در حالت SLI» می دونید این یعنی چی؟؟
    الماسه این الماسسسس

  3. با هزار دلار یه ایکس باکس وان ایکس می خرم D:

    با 500 دلار بقیه ش یه پی سی متوسط می بندم! خیلی هم بهتر

  4. خوب ادم مثل ادم میره یه ps4 میخره هیچ دردسره نصبی هم نداره تو تلویزیونه ۷۵ اینچ ۴ k مثل من که تو اتاقم دارم بازیتو بکن

  5. اینو بجان خودم مثه ماشینای خارجی نمیذارن بیاد تو ایرانن
    خخیلی خره این کامپیوترر

  6. چ خفنه انگار فضایهههه
    999دلارررررررر تازه واسه امریکا تو ایران بدترههه