لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 (Acer Swift 7) معرفی شد؛ به باریکترین لپ تاپ جهان سلام کنید

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 (Acer Swift 7) به عنوان باریکترین لپ تاپ جهان معرفی شد. ایسر سوئیفت 7 از ضخامت کمتر از 10 میلی‌متری، پردازنده نسل هشتمی اینتل و نمایشگر 14 اینچی برخوردار است.

تمامی لپ تاپ ها شبیه یکدیگر ساخته نشده‌اند و در حالی که آن‌ها کامپیوترهای قابل حملی هستند، برخی نسبت به دیگر مدل‌ها از قابلیت‌های حمل و نقل بهتری برخوردارند. به طور مثال برخی از آن‌ها مستحکم و سنگین هستند که کمی حمل آن‌ها را سخت می‌کند و باعث خستگی شما می‌شود. در سمتی دیگر برخی لپ تاپ ها باریک طراحی می‌شوند تا بتوانید به راحتی آن‌ها را به اینطرف و آنطرف ببرید. کمپانی ایسر، ساعاتی پیش از یک لپ تاپ بسیار باریک به نام ایسر سوئیفت 7 پرده برداری کرده و ادعا می‌کند که آن باریکترین لپ تاپ جهان است.

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

به نقل از کمپانی ایسر، آن‌ها ایسر سوئیفت 7 را با ضخامت 8.98 میلی‌متری که دارد، باریکترین لپ تاپ جهان می‌نامند. اگر بخواهیم با باریک‌ترین لپ تاپ های موجود در بازار آن را مقایسه کنیم باید بگوییم که در مقایسه با ایسر سوئیفت 7، لپ تاپ مک بوک 12 اینچی اپل دارای ضخامت 13.2 میلی‌متری و مدل 2018 لپ تاپ دل XPS نیز در ضخیم‌ترین حالت 11.6 میلی‌متر و در باریک‌ترین حالت به 7.8 میلی‌متر می‌رسد.

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

مشخصات فنی ایسر سوئیفت 7

از نظر مشخصات فنی، این لپ تاپ به یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7، رم 8 گیگابایتی LPDDR3 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی PCIe SSD تجهیز شده است. سیستم عامل نصب شده بر روی آن ویندوز 10 بوده، یک نمایشگر 14 اینچی Full HD IPS در قاب جلویی آن نصب شده است و یک کیبورد بکلیت را نیز می‌توان بر روی آن دید. ایسر Swift 7 همچنین به مودم XMM 4G LTE شرکت اینتل مجهز شده است، این بدان معناست که کاربران می‌توانند اگر از وای فای دور هستند با یک سیم کارت از اینترنت موبایلی 4G با لپ تاپ خود بهره‌مند شوند.

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

قیمت ایسر سوئیفت 7

از نظر قیمت و زمان عرضه نیز گفتنیست که ایسر سوئیفت 7 با قیمت پایه 1699 دلار از ماه مارس در آمریکای شمالی قابل خریداری خواهد بود و از ماه آوریل نیز این لپ تاپ با قیمت 1699 یورو به قاره سبز می‌رود.

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*