تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3

تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3 (Acer Spin 3) معرفی شد

تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3 (Acer Spin 3) پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این تبلت از نمایشگر 14 اینچی لمسی و پردازنده نسل هشتمی اینتل برخوردار بوده و تا 12 ساعت عمر باتری دارد.

این روزها مصرف کنندگان شروع به تقاضایی مبنی بر اینکه دستگاه های ما بیشتر از آنچه که در روز به کار می‌روند،‌ انجام دهند، از سازندگان دارند. به عنوان مثال لپ تاپ ها دیگر نمی‌توانند برای خیلی‌ها فقط نقش یک لپ تاپ را بازی کنند، آن‌ها می‌خواهند لپ تاپشان از قابلیت‌های تبلت ها نیز پشتیبانی کند که همین امر به افزایش دیوایس های ترکیبی یا تبلت های هیبریدی منجر شده است. خبر خوب این که کمپانی ایسر تنها ساعاتی مانده به آغاز به کار رسمی نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین تبلت هیبریدی خود به نام ایسر اسپین 3 پرده برداری کرده است.

تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3

همانطور که شما در تصاویر می‌توانید ببینید، ایسر اسپین 3 یک تبلت هیبریدی نظیر تمامی تبلت های دو کاره جهان است، بنابراین شما می‌توانید از آن در دو حالت تبلت یا لپ تاپ به انتخاب خود استفاده کنید. آن می‌تواند نظیر یک لپ تاپ معمولی مورد استفاده قرار گیرد، اما به لطف لولا دو گشتاور 360 درجه‌ای، کاربران می‌توانند نمایشگر آن را به سمت مخالف خم کرده و نظیر یک تبلت از آن استفاده کنند. نمایشگر این تبلت نیز لمسی بوده و در این حالت حمل دیوایس نیز بسیار سهل و آسان خواهد شد.

تبلت هیبریدی ایسر اسپین 3

به نقل از ایسر، تبلت/لپتاپ اسپین 3 از پردازنده نسل هشتمی اینتل قدرت می‌گیرد. این محصول از یک نمایشگر 14 اینچی Full HD IPS نیز برخوردار بوده و باتری آن در صورت استفاده استاندارد می‌تواند تا 12 ساعت عمر کند؛ البته بسته به نوع استفاده کاربران این میزان متغیر است. در این جا همچنین دو اسپیکر داخلی نیز وجود دارد که از تکنولوژی صوتی TrueHarmony کمپانی ایسر استفاده می‌کنند.

قیمت ایسر اسپین 3

از نظر قیمت و زمان عرضه، ایسر اسپین 3 در ماه فوریه با قیمت پایه 599 دلاری به آمریکای شمالی خواهد رفت و فروش آن در قاره سبز نیز از همین ماه میلادی با قیمت 649 یورو آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*