دانلود گوگل الو

دانلود گوگل الو ؛ پیام رسان گوگل الو برای اندروید و آی او اس

پیام رسان گوگل الو جزو بهترین ابزارها برای گفتگو در بستر اینترنت است. با دانلود گوگل الو برای اندروید و آی او اس می‌توانید از قدرت پیام رسانی که گوگل برای ارتباطات متنی توسعه داده است بهره ببرید.

کاربران چند روزی است به دنبال پیام رسان‌های جایگزین برای تلگرام می‌گردند. بعد از معرفی اسکایپ و لاین و ویچت به عنوان پیام رسان‌هایی کراس پلتفرم، که می‌توان از آن‌ها هم بر روی دستگاه‌های موبایل و هم بر روی سیستم‌های دسکتاپ استفاده کرد، اکنون تصمیم داریم یکی از بهترین پیام رسان‌های موبایل که برای هر دو سیستم عامل موبایل گوگل و آی او اس موجود است را معرفی کنیم. اگر برای ارتباطات کاری، اجباری به استفاده از پیام رسان‌های دارای نسخه دسکتاپ ندارید، دستتان برای انتخاب بیشتر باز است. دانلود گوگل الو می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

گوگل طی چند سال اخیر علاقه خود به پیام رسان‌های موبایل را نشان داده است، به طوری که چند پیام رسان موبایل توسعه داده و راهی فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های موبایل کرده است. اگرچه آن‌ها نتوانسته‌اند به اندازه‌ای که گوگل مد نظر داشت به محبوبیت برسند، اما شرکت سازنده دست از توسعه آن‌ها برنداشت. الو یکی از همین پیام رسان‌ها است.

دانلود گوگل الو

گوگل الو پیشینه زیادی نداشته و در نیمه‌های سال 2016 شاهد معرفی آن بودیم. یکی از قابلیت‌های آن، استفاده از یادگیری ماشینی به منظور ارائه پیشنهاداتی برای پاسخ‌دهی سریع است. یادگیری ماشینی به کار رفته در آن حتی می‌تواند طبق آخرین تصویر ارسال شده توسط کاربری دیگر، پاسخی به عنوان جواب پیشنهاد کند. به لطف حالت ناشناس آن می‌توان رمزنگاری سرتاسری و همچنین پاک کردن خودکار پیام‌‌های رد و بدل شده را نیز فعال کرد.

به عقیده کارشناسانی همچون ادوارد اسنودن، غیر فعال بودن رمزنگاری سرتاسری در گوگل الو به صورت پیش‌فرض سبب کاهش امنیت آن می‌شود، اما این موضوع مانع استقبال زیاد کاربران از این پیام رسان نشده است. با دانلود گوگل الو می‌توانید با سایر کاربران دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی به گفتگو پرداخته و به بهترین شکل ممکن ارتباط متنی داشته باشید.

اگرچه این پیام رسان فاقد نسخه دسکتاپ است، اما از آنجایی که بر روی یک سیستم دسکتاپ همواره یک مرورگر وجود دارد، می‌توان همه جا به راحتی با استفاده از نسخه وب آن پیام‌های خود را بررسی کرد و برای دیگران پیام فرستاد. از طرفی دیگر، با وجود عدم ارائه یک نسخه مخصوص دسکتاپ برای آن توسط توسعه‌دهنده، ارسال پیام‌های گوگل الو از طریق کامپیوتر با نرم افزار Pushbullet امکان‌پذیر است.

به عنوان قابلیت‌های پیام رسان گوگل الو می‌توان به دریافت پاسخ و انجام عملیات بدون ترک مطالعه، توانایی برای پاسخ هوشمند به لطف یادگیری ماشینی آن، قابلیت تنظیم آواتار اختصاصی به صورت لوگو، امکان تنظیم متن، فونت و سایز مکالمه در کمترین زمان ممکن، توانایی برای برچسب‌گذاری و جستجوی سریع و در نهایت گفتگو به صورت رمزنگاری شده اشاره کرد.

دانلود گوگل الو برای پلتفرم‌های مختلف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوگل الو واقعا خوبه درسته هیچی تلگرام نمیشه و ماهم از استفاده ازش دست نمیکشیم ولی حداقل از وی چت و پیام رسان های ایرانی جاسوسی از مردم بهتره

  2. خخخخ این همه شبکه اجتماعی
    با فیلتر یا بدون فیلتر هیچ کس نمیاد اینو دانلود کنه

  3. گوگل الو چیه دیگه
    اینا میخان جای تلگرامو بگیرنن
    ای ………… تا بگیرن