رفع فیلتر تلگرام

شورای عالی امنیت ملی در مورد رفع فیلتر تلگرام تصمیم‌گیری می‌کند

تصمیم‌گیری در مورد رفع فیلتر تلگرام بر عهده شورای عالی امنیت ملی است. یکی از اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ضمن اعلام این خبر، گفت شورای امنیت ملی موضوع فیلترینگ تلگرام را بررسی می‌کند.

رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد شورای عالی امنیت ملی، تلگرام را فیلتر کرده و تصمیم‌گیری در مورد رفع فیلتر این پیام رسان نیز توسط همین شورا انجام خواهد شد. به گفته سبحانی فرد، برخی افراد از شرایط و ظرفیت تلگرام سوءاستفاده کردند و شرایط خشونت را به وجود آوردند. بر همین اساس، شورای عالی امنیت ملی نیز تصمیم به فیلتر تلگرام گرفت.

توپ رفع فیلتر تلگرام به زمین شورای امنیت ملی افتاد

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با تاکید بر این که تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ و یا رفع فیلتر تلگرام توسط دستگاه‌های بالاتر از جمله شورای عالی امنیت ملی انجام می‌شود، اضافه کرد:

برای رفع فیلترینگ این شبکه اجتماعی باید دید شورای عالی امنیت ملی چه تصمیمی خواهد گرفت و بر مبنای تصمیمات این شورا، اگر زمینه فراهم باشد رفع فیلتر تلگرام مورد بررسی قرار می‌گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که دستگاه‌های مختلف مانند شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی در شرایطی که مسائل این چنینی رخ می‌دهد، می‌توانند در خصوص فیلترینگ تصمیم‌گیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تلگرام دیگه از فیلتر در نمیاد … دلتون رو هم الکی خوش نکنید.. شورا امنیت و بقیه گفتن تلگرام باید کانال های مروج خشونت مثل آمدنیوز را حذف کنه.. پاول دورف مدیر تلگرام هم قبول نمی کنه و این جوری تلگرام فیلتر باقی می مونه…

  2. اصلا مهم نیست
    قند شکن داریم میریم استفاده میکنیم

  3. فیلتر کردن ینی اینی که فقط سنگ بندازن جلو پای مردم وگرنه همه فیلتر شکن دان و استفاده میکنن
    س خودتونو سبک نکنید

  4. رئیس شورای امنیت رییس جمهوره ، بهترین کار اینه اینستا تو پیجشون مخالفت فیلترینگ تلگرام رو اعلام کنیم

  5. یه جور میگن فیلتر انگار کسی تو این مدت نتونسته ازش استفاده کنه!!!!!

  6. “شورای عالی امنیت ملی از دل مردم بیرون اومده و مقبول همه مردم هستند.”

    رای + و – خود را در خصوص جمله بالا اعلام کنید.

  7. توپ کاشته به نفع طرف مقابله
    زود تر ممنوع ال داعمش کنن