پتنت سامسونگ گیر اس 4 نشان دهنده قرارگیری باتری در بند ساعت است

تصاویری از پتنت سامسونگ گیر اس 4 جزییات زیادی از این ساعت را نشان می دهد و به نظر می‌رسد بند این ساعت دارای مکانی برای قرار گیری باتری باشد و در عین حال سامسونگ گیر اس 4 از سنسور اثر انگشت و سنسور مجاورت استفاده می‌کند.

شرکت سامسونگ به دنبال ارتقاء کیفیت ساعت های هوشمند خود است. این مسئله نشان می‌دهد که غول تولید دستگاه های هوشمند، در حال حاضر قصد عقب کشیدن از بازار گجت های پوشیدنی را نخواهد داشت. پتنت سامسونگ گیر اس 4 قابلیت های استثنایی از این ساعت هوشمند را به معرض نمایش گذاشته است.

یکی از بهترین قابلیت های نشان داده شده در پتنت سامسونگ گیر اس 4 ، راه‌حلی برای حل مشکل کم دوام بودن باتری ساعت هوشمند است. شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته تا این ساعت هوشمند را با بند خاص عرضه کند، بندی که در آن باتری قرار گرفته است. به طور واضح باتری هایی که سامسونگ قرار است در این بند ها استفاده کند بایستی بسیار نازک و قابل‌انعطاف باشند تا در آن جای گیرند.

علاوه بر این، پتنت به دو باتری در هر دو بند ساعت اشاره می‌کند. البته مجهز شدن بند به باتری مشکلی در متریال ساخت این بند ها به وجود نمی‌آورد و کاربران می‌توانند به راحتی انواع بند های چرمی، پلیمری، پلاستیکی و نخی را خریداری کنند.

پتنت سامسونگ گیر اس 4

از آن جایی که باتری ساعت هوشمند سامسونگ از خود ساعت به بند های آن منتقل می‌شود، در آن فضایی به وجود می‌آید که می‌توان از قطعات اضافه‌تر استفاده کرد. این قطعات طبق آن چیزی که سامسونگ اعلام کرده، شامل دوربین، سنسور اثر انگشت یا سنسور نور و سنسور مجاورت ، اینفرارد و سنسور ضربان قلب خواهد شد.

قابلیت جدید دیگری که از سامسونگ گیر اس 4 انتظار داریم، یک قاب چرخنده روی صفحه ساعت است که کاربر بتواند با چرخاندن آن منو های مختلف را انتخاب کند.

درحالی‌که تمامی این قابلیت ها جذاب و فوق‌العاده هستند، باید ببینیم کدام از آن‌ها در ساعت هوشمند جدید سامسونگ که احتمالاً، گیر اس 4 نام خواهد گرفت، به کار برده می‌شوند.

پتنت سامسونگ گیر اس 4