کدام گوشي دوربین بهتري دارد؟ آيفون 5،بلک بري Z10 يا گلکسي S3 ؟

با پيشرفت فناوري ها و امکانات متعدد در اسمارت فون هاي امروزي شايد اهميت وجود دوربين خوب و با کيفيت نسبت به گذشته کمتر شده باشد اما همچنان وجود يک دوربين قدرتمند در گوشي هاي موبايل يک آپشن حائز اهمیت است.امروز Z10، آیفون ۵ و گالکسی S3، تلفن‌های هوشمند شرکت‌های بلک‌بری، اپل و سامسونگ را به میدان دوربین‌های موبایل آورده‌ایم تا توانایی‌هایشان را با یکدیگر مقایسه کنیم با گجت نيوز در جنگ دوربين ها همراه باشيد.

گوشی‌های بلک‌بری، معمولاً دوربین‌های قدرتمندی نداشته‌اند. اما درباره Z10، همه چیز تغییر کرده است. در این آزمون، دوربین Z10، واقعاً موفق بود. عکس‌هایی که با دوربین این تلفن هوشمند در فضاهای باز و داخلی گرفته شده‌اند بسیار خوب هستند. نه اینکه همه عکس‌ها خوب بودند اما در مجموع، Z10، نمره قبولی گرفت.

اما پیش از مقایسه تصاویر باید به چند نکته توجه کنیم.

همه عکس‌های گرفته شده، به کمک تنظیمات خودکار دوربین ثبت شده‌اند. یعنی از هیچ فیلتر، حالت یا فوکوس خاصی در آن‌ها استفاده نشده است. در‌واقع هدف این بود که از توانایی ذاتی سنسور دوربین‌ها و الگوریتم‌های آنها استفاده شود تا رقابت تا حد امکان عادلانه باشد. البته در حالیکه انبوهی از امکانات ویرایش عکس متنوع در Z10 وجود دارد اما خبری از تنظیمات ISO یا تعادل رنگ‌ها در آن وجود ندارد.

علاوه بر این تمامی عکس‌ها به صورت خام هستند و هیچ ویرایشی بر روی آن‌ها اعمال نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گوشی سامسونگ جی 2 بهتره یا بلک بری z10از همه لحاظ خواهشا راهنماییم کنین

  2. ببخشید قیمت بلک بریZ10 حدودا چنده؟ :Thinking: :Thinking: :Thinking:

  3. عکس های z10 که عالی است ولی می خواستم درباره خدمات و سرویس دهی آن بدانم. زیرا گوشی های سامسونگ خدمات پس از فروش خوبی دارند و انتن دهی آن خوب است و در این مورد من نمی دانم که آیا برند بلک بری نیز از آنتن دهی خوبی برخوردار است و خدمات سرویس دهی پس از فروشی دارد که بعد از خرید آن و با مواجه شدن خرابی و … به مشکل برنخورم؟

    با تشکر