نسل جدید لپ تاپ سامسونگ Notebook 7 Spin

نسل جدید لپ تاپ سامسونگ Notebook 7 Spin با سخت افزار به‌روز معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ سامسونگ Notebook 7 Spin پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به لپ تاپ جدید سامسونگ خواهیم داشت.

سال 2016 بود که سامسونگ به صورت رسمی از Notebook 7 Spin رونمایی کرد. اگرچه شکل ظاهری این لپ تاپ آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نگرفت، ولی حداقل با سخت افزار قدرتمند و قیمتی مقرون به صرفه به دست خریداران رسید. حالا در آستانه نمایشگاه لاس وگاس هستیم که کره‌ای‌ها از نسل جدید نوت بوک 7 اسپین با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته‌ای Core i5، وزن کمتر و پشتیبانی از قلم هوشمند اکتیو پن پرده‌برداری کرده‌اند.

همانند نسل اول، مدل به‌روز شده این لپ تاپ با صفحه نمایش چرخشی 360 درجه توسعه پیدا کرده است تا در کنار پشتیبانی از قلم هوشمند، استفاده از آن به عنوان یک تبلت کاربردی‌تر باشد. هرچند، باید اشاره کنیم که قلم Active Pen به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. علاوه بر پردازنده قوی‌تر، حالا شاهد اضافه شدن سنسور اثر انگشت با پشتیبانی از Windows Hello نیز هستیم تا باز کردن قفل دستگاه با سرعت بیشتری انجام شود.

سایر مشخصات فنی نسل جدید لپ تاپ سامسونگ Notebook 7 Spin استاندارد بوده و این محصول ارزشمند با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت هارد جامد و پورت‌های یو اس بی نوع C، یو اس بی 2.0، یو اس بی 3.0 و HDMI عرضه خواهد شد. بر خلاف مدل اصلی که سفارش آن در دو نسخه 13 و 15 اینچی امکان‌پذیر بود، نسل جدید لپ تاپ Notebook 7 Spin تنها با صفحه نمایش 13 اینچی 1080p به فروش می‌رسد. به علاوه، سامسونگ از Windows Precision Trackpad و کیبورد مجهز به لامپ‌های پس‌زمینه استفاده کرده که وجود آنها در محصولی میان‌رده خوشحال‌کننده است.

Notebook 7 Spin 2018 از پایان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. هرچند، هنوز زمان عرضه یا قیمت نهایی این لپ تاپ مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه چیزش خوبه، ولی قطعا 256 گیگ حافظه داخلی راضی کننده نیست توی سال 2018