ویدیو پروژکتور 4K UHD ال جی

ویدیو پروژکتور 4K UHD ال جی در آستانه CES 2018 رونمایی شد

ویدیو پروژکتور 4K UHD ال جی با نام HU80KA پیش از شروع نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این پروژکتور قدرتمند می‌تواند تصویری 150 اینچی را روی دیوار نمایش دهد.

HU80KA پروژکتوری کوچک و عمودی است که سازندگان به واسطه بهره‌گیری از موتور بدون آینه I شکل، آن را به صورت قابل حمل (portable) طراحی کرده‌اند. در نتیجه، پروژکتور می‌تواند وظیفه خود را هنگام قرارگیری روی زمین یا آویزان شدن از سقف، به بهترین شکل ممکن انجام دهد. ال جی می‌گوید مهندسان این شرکت برای تولید پروژکتوری 4K با ابعادی کوچک‌تر از محصولاتی مشابه بازار و بدون افت عملکرد آن، با چالش‌های زیادی رو به رو بوده‌اند.

علاوه بر اینکه ما با اولین ویدیو پروژکتور 4K UHD ال جی رو به رو هستیم. HU80KA با روشنایی 2 هزار و 500 لومن، درخشان‌ترین پروژکتور این شرکت نیز هست. این در حالی‌ست که پروژکتورهای فول اچ دی فعلی LG با حداکثر روشنایی 2 هزار لومن در بازار به فروش می‌رسند. از آنجایی که رزولوشن مهم‌ترین چیز نیست، HU80KA از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند تا تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. در رابطه با سیستم صوتی، پروژکتور جدید ال جی همراه با دو اسپیکر 7 وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران به سادگی می‌توانند آن را از طریق خروجی اپتیکال، بلوتوث و یا HDMI، به اسپیکرهای اکسترنال یا ساندبارها متصل کنند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و یا قیمت این محصول قدرتمند در دست نیست. اما ال جی در نمایشگاه لاس وگاس از پروژکتورهای 2018 خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قطعا خوبه برای افراد خاص، وگرنه برای عوام مردم کاربردی نخواهد داشت، ما تو اتاق خوابمون یه تلویزیون 32 اینچ هم نمی تونیم بزاریم D:

  2. چرا بد باشه؟؟
    فقط هزینه ش کمر شکنه

  3. آب دهن ادمو راه میافته واسه فیلم دیدن با این پروژکتورا

  4. سعید به نظرت پرژکتور خوبه؟