عکس قاب محافظ هواوی پی 20 پرو

عکس قاب محافظ هواوی پی 20 پرو وجود بریدگی بالای صفحه را تایید می‌کند

عکس قاب محافظ هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) که اخیرا منتشر شده است، برش بالایی صفحه و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در تصاویر منتشر شده از پتنت‌های هواوی دیدیم، پرچمداران خانواده P در سه مدل مختلف با دوربین‌های سه‌گانه در اختیار کاربران قرار خواهkد گرفت که فقط یکی از آنها یعنی P20 پرو با بریدگی بالای صفحه توسعه پیدا کرده است.

اگرچه تصاویر کاورها و قاب‌های محافظی که از طریق وب‌سایت آمازون منتشر می‌شوند چندان قابل اعتماد نیستند، ولی اخیرا تصویری از گوشی جدید هواوی و محافظ آن به بیرون درز کرده که وجود بریدگی بالای صفحه را تایید می‌کند. به علاوه این اسمارت فون حالا با حاشیه‌های بسیار کمتر از گذشته ساخته خواهد شد. البته این تنها برنامه هواوی برای نزدیک کردن طراحی گوشی خود به آیفون ایکس نبوده و سازندگان از یک سیستم اسکن سه‌بعدی برای پیاده‌سازی Face ID و انیموجی نیز استفاده خواهند کرد.

عکس قاب محافظ هواوی پی 20 پرو

احتمالا پرچمدار آینده هواوی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نمیدونم این هواوی چرا ه تم خوب و گرافیکی نمیذاره واس گوشیاش آخه این چیه طرف گوشیو خاموش میبینه ذوق میکنه همین که منو رو باز میکنه میزنه تو ذوقش حالا هر کی خواست مثبت بده هر کی خواست منفی بده واسم مهم نیس چون نه چیزی بهم میدن نه چیزی ازم کم میشه D:

  2. P20 Pro واو

    خوشگله توی این عکس

  3. منتظر این گوشیم فک کنم بازارو بترکونه

  4. بفرما میخواد ایفونم قورت بده البته
    همین حالا قورتش داده

  5. دیدی سعید این شرکت ملعون چطوری کپی میکنه