نسخه جدید وان پلاس 5 تی

نسخه جدید وان پلاس 5 تی با نام Sandstone White معرفی شد

نسخه جدید وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) که با نام سنداستون وایت (Sandstone White) شناخته می‌شود معرفی شد. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی این نسخه جدید وان پلاس 5T آشنا می‌شویم.

وان پلاس به تازگی در حساب کاربری خود در توییتر، خبری‌ خوشحال‌کننده برای طرفداران این برند منتشر کرده است. در این پست شاهد ویدیویی 40 ثانیه‌ای از نسخه جدید وان پلاس 5 تی با نام Sandstone White هستیم که در مقایسه با نسخه اصلی و مشکی رنگ گوشی، زیبایی خاصی دارد. ظاهر این گوشی تقریبا با نسخه جنگ ستارگان یکسان است.

نسخه جدید وان پلاس 5 تی

وان پلاس اعلام کرد فروش نسخه جدید وان پلاس 5 تی از روز نهم ژانویه (نوزدهم دی) به قیمت 559 دلار آغاز خواهد شد. این در حالی است که نسخه عادی دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی این گوشی به همراه رنگ بدنه مشکی، 499 دلار قیمت دارد. نکته جالب‌تر این که نسخه جدید از نظر قیمت با نسخه معمولی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی تفاوتی نداشته و همانند آن، همین میزان حافظه رم و ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پیش از این وان پلاس 2 تنها گوشی این شرکت محسوب می‌شد که شاهد عرضه یک نسخه مجهز به پنل پشتی از جنس سنگ ماسه برای آن بودیم. سایر محصولات این شرکت چینی همگی به پنل پشتی آلومینیومی مجهز می‌شوند.

ویدیوی نسخه جدید وان پلاس 5 تی