گوشی های ثبت نشده آیفون

گوشی های ثبت نشده آیفون تا 17 دی فرصت استفاده دارند؛ آغاز فاز جدید طرح رجیستری

17 دی‌ماه، آخرین مهلت استفاده از گوشی های ثبت نشده آیفون تعیین شده است. پس از آن، محصولات اپل که در شبکه رجیستری ثبت نشده باشند، دیگر از اپراتورهای تلفن همراه خدمات نمی‌گیرند.

اخیرا خبرهایی در رسانه‌ها منتشر شده بود مبنی بر این که گوشی های تلفن همراه آیفون و تبلت‌های آیپد که در سامانه رجیستری ثبت نشده باشند از روز 14 دی‌ماه جزو محصولات قاچاق شناخته شده و به تدریج هیچ‌گونه خدماتی را از شبکه اپراتوری دریافت نمی‌کنند. در واقع، کاربران محصولات اپل شامل گوشی های آیفون و تبلت‌های آیپد باید تا قبل از 14 آذرماه، دستگاه خود را فعال می‌کردند و در قالب طرح رجیستری، تنها یک ماه به دارندگان گوشی های ثبت نشده آیفون فرصت استفاده داده می‌شود.

قطع گوشی های ثبت نشده آیفون از روز یکشنبه

اما با وجود انتشار این اخبار مبنی بر قطع شدن گوشی های ثبت نشده آیفون از 14 دی‌ماه، آخرین مهلت استفاده از این محصولات 17 دی‌ماه تعیین شده و دارندگان آیفون و آیپدهایی که دستگاه خود را در سامانه رجیستری ثبت نکرده‌اند تنها تا روز یکشنبه می‌توانند از آن استفاده کنند و پس از آن دیگر از اپراتورهای تلفن همراه سرویس نمی‌گیرند.

گوشی های ثبت نشده آیفون

طبق اعلام کمیته اطلاع‌رسانی طرح رجیستری، گوشی های سه برند گوگل، بلک بری و موتورولا نیز از تاریخ هشتم دی‌ماه شامل رجیستری شده‌اند و تا یک ماه آینده برای ثبت و فعال‌سازی این محصولات فرصت خواهند داشت.