گوشی میزو ام 6 اس

ویدیوی گوشی میزو ام 6 اس با اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای منتشر شد!

گوشی میزو ام 6 اس (Meizu M6s) با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای در ویدیویی کوتاه نشان داده شد. آیا اولین گوشی مجهز به این فناوری توسط میزو عرضه می‌شود؟

در هیاهوی نمایشگاه CES 2018 هستیم که اخیرا یکی از افشاگران چینی با انتشار ویدیویی جدید از گوشی میزو ام 6 اس ، عملکرد اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش این تلفن هوشمند را نمایش داده است.

بهتر است ابتدا این ویدیو را با یکدیگر تماشا کنیم:

میزو M6s به صفحه نمایش 18:9 با حاشیه‌های نسبتا کم تجهیز شده و فاقد کلید هوم است. مطابق با تصاویر و اطلاعاتی که پیش‌تر از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود، خبری از حسگر اثر انگشت در بخش پشتی نبوده و همان‌طور که در ویدیوی ضمیمه‌شده نیز دیدیم، این اسکنر زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. اگرچه ما با یک فناوری نوپا رو به رو هستیم، ولی عملکرد آن کمی کند به نظر می‌رسد چرا که بسیاری از اسکنرهای موجود در اسمارت فون های امروزی، قفل دستگاه را در کسری از ثانیه باز می‌کنند. به هر صورت امیدواریم در نسخه نهایی، عملکرد این سیستم سریع‌تر باشد.

همراه با انتشار این ویدیو، بنچمارک AnTuTu نیز اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. بر این اساس، گوشی میزو ام 6 اس به نمایشگری با وضوح 720×1440 تجهیز و همراه با پردازنده شش هسته‌ای، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید نوقا روانه بازار خواهد شد. در این صورت به جای یک پرچمدار، ما با یک گوشی رده پایین رو به رو خواهیم بود!

گوشی میزو ام 6 اس

اما آیا نخستین گوشی مجهز به این فناوری توسط میزو عرضه می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حسگر اثر انگشت بر روی روی صفحه س
    گوشی میان رده محسوب میشه با یه ایده نو
    صددر صد از این ایده برای پرچم دارای دیگه استفاده میشه

  2. رزولوشن صفحه نمایشش واقعا پایینه!

    و مورد بعدی اینکه حسکر اثر انگشت، الان توی میان رده ها هم رایجه و خیلی سریع باز می کنه قفل، در نتیجه این کندی که دیدیم قابل قبول نیست!