لنوو تینک پد تی 580

لپتاپ لنوو تینک پد تی 580 معرفی شد

لپتاپ لنوو تینک پد تی 580 (ThinkPad T580) در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این لپ تاپ جدید لنوو قابلیت های فوق‌العاده‌ای داشته و از نظر قدرت پردازشی بسیار توانمند است. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد T580 آشنا می‌شویم.

اگر به تازگی تصمیم به خرید لپ تاپ گرفته‌اید، بهتر است چند روزی را منتظر بمانید، چرا که لنوو دست پر به نمایشگاه CES 2018 آمده و محصولات متنوعی را در این دسته‌بندی معرفی کرده است. لنوو تینک پد تی 580 جزو جدیدترین محصولات سری محبوب ThinkPad بوده و مشخصات فنی قابل توجه و البته قیمت تقریبا بالایی دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو تینک پد تی 580

این مدل از نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل به همراه vPro پشتیبانی کرده و می‌توان تا 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 دارای سرعت 2400 مگاهرتز در آن قرار داد. در بخش حافظه دو حق انتخاب وجود دارد. می‌توان تا 1 ترابایت هارد PCIe SSD در آن قرار داد، اما در صورت نیاز به فضای بیشتر به جای سرعت بالاتر، می‌توان آن را با یک هارد عادی 2 ترابایتی جایگزین کرد.

لنوو تینک پد تی 580

لپ تاپ لنوو تینک پد تی 580 به صورت پیش‌فرض با پردازشگر گرافیکی اینتل HD Graphics 620 ارائه می‌شود، اما کاربران نیازمند به قدرت پردازش گرافیکی بیشتر می‌توانند درون آن یک کارت گرافیک از نوع DDR5 انویدیا GeForce MX150 با 2 گیگابایت حافظه قرار بدهند.

بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، محصول جدید به تکنولوژی Dolby Audio Premium مجهز شده است. به لطف پشتیبانی آن از دو باتری می‌توان دوام 27 ساعته لپ تاپ لنوو تینک پد تی 580 بدون نیاز به اتصال به برق را تضمین کرد که بسیار خارق‌العاده است. نمایشگر این مدل 15 اینچی و دارای رزولوشن فول اچ‌دی بوده و از پنل IPS در آن استفاده شده است. در بخش صفحه نمایش نیز به کاربران حق انتخاب داده شده است. می‌توان یک نمایشگر فول اچ‌دی IPS لمسی بر روی آن قرار داد و یا اینکه محتوا را از داخل یک صفحه نمایشی غیر لمسی IPS اما دارای رزولوشن یو اچ‌دی تماشا کرد.

لنوو تینک پد تی 580

با توجه به قابلیت‌های دستگاه و از طرفی قیمت محصولات رقیب، هزینه خرید 1079 دلاری لپ تاپ لنوو تینک پد تی 580 معقول به نظر می‌رسد. این هزینه خرید نسخه پایه بوده و بسته به کانفیگ مد نظر کاربر افزایش پیدا می‌کند. فروش محصول از ماه جاری میلادی آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*