قیمت خودروهای هیوندای

کرمان موتور افزایش قیمت خودروهای هیوندای را تکذیب کرد

در حالی که روز سه شنبه خبری مبنی بر افزایش قیمت عجیب محصولات مونتاژی هیوندای توسط کرمان موتور منتشر شده بود، این شرکت اعلام کرد فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت خودروهای هیوندای گرفته نشده است.

جوابیه کرمان موتور در مورد افزایش قیمت خودروهای هیوندای

به تازگی تصاویری از بخشنامه جدید قیمت خودروهای هیوندای توسط نمایندگی‌های کرمان موتور منتشر شده که بر اساس آن شاهد افزایش نجومی قیمت این محصولات مونتاژی بودیم. با این حال، معاونت بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور اعلام کرد مرجع رسمی اعلام قیمت خودروها، سایت رسمی این شرکت است و پس از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو توسط دولت، تا به امروز هیچ تصمیمی در مورد افزایش قیمت محصولات کرمان موتور گرفته نشده است. بنابراین پس از تصمیم‌گیری لازم در این مورد، نتایج از طریق سایت رسمی کرمان موتور به اطلاع مردم خواهد رسید.

این در حالی است که چندی پیش نیز شرکت سایپا، قیمت سراتو را 14 میلیون تومان گران کرده اما ساعاتی بعد از تصمیم خود منصرف شد و ظاهرا کرمان موتور نیز از تصمیم خود برای گران کردن خودروهای هیوندای عقب‌نشینی کرده است. البته با توجه به واکنش مدیر بازاریابی و فروش کرمان موتور، احتمال افزایش قیمت محصولات این شرکت در روزهای آینده ناممکن نیست.