نام تجاری DeX Pad

نام تجاری DeX Pad برای گلکسی اس 9 توسط سامسونگ ثبت شد

سامسونگ با ثبت نام تجاری DeX Pad برای گوشی های سری گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)، عرضه این تلفن های هوشمند با نسل جدید داک دکس استیشن را تایید کرد.

DeX Station یکی از گجت های کاربردی سامسونگ است که علاوه بر شارژ دستگاه، امکان اتصال گلکسی اس 8 به نمایشگر و استفاده از اندروید به عنوان یک دسکتاپ را فراهم می‌کند. حالا نسل جدید این داک با قابلیت‌های پیشرفته‌تر در راه است.

شایعات نشان می‌دهد این داک جدید به صورت بی سیم (برای شارژ و ویدیوها) طراحی شده و کاربران از نمایشگر لمسی پرچمداران سری گلکسی می‌توانند به عنوان تاچ‌پد استفاده کنند.

در حال حاضر، دکس استیشن برای برونداد ویدیو از طریق USB-C، روی DisplayPort تکیه دارد که در نتیجه، داک آن را به HDMI تبدیل می‌کند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ از چه سیستم وایرلسی برای دکس پد استفاده خواهد کرد. هرچند با مرگ WiDi و تاخیر بالای Miracast، ممکن است کاربران با سیستمی اختصاصی رو به رو باشند. در ادامه می‌توانید توضیحات سامسونگ برای ثبت نام تجاری DeX Pad را مطالعه کنید:

درخواست نرم افزاری برای نمایش یا طرح‌ریزی صفحه نمایش یک دستگاه موبایل به نمایشگرها از طریق دستگاه‌های جانبی کامپیوتری و شبکه‌های بی سیم؛ دستگاه‌های جانبی کامپیوتری؛ نرم افزار کامپیوتری برای ارتباطات شبکه بی سیم؛ نرم افزار کامپیوتری برای کنترل حالت انطباق رابط کاربری؛ نرم افزار کامپیوتری برای استفاده در کنترل دسترسی کامپیوتر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مثلا برند های دیگه ارزونن؟؟
    هواوی میت ده ارزونه؟

  2. جالبه همین چون نه پولش هست
    نه خدماتش تو ایران