هواوی پی اسمارت

قیمت هواوی پی اسمارت در اروپا مشخص شد

قیمت هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) ، که پیش تر به نام هواوی انجوی 7 اس (Huawei Enjoy 7S) شناخته می‌شد برای عرضه در اروپا مشخص شد.

اخیراً شایعاتی از منابع موثق شنیده‌شده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند هواوی انجوی 7 اس  که به تازگی عرضه شده با نام هواوی پی اسمارت روانه بازار جهانی خواهد شد. در حال حاضر قیمت هواوی پی اسمارت در خارج از چین، جایی که در آن برای اولین بار رونمایی شد، به صورت آنلاین به معرض نمایش گذاشته شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که آلمان بیش‌ترین احتمال را برای رونمایی از این دستگاه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی داشته باشد و  آن را باقیمت 249 یورو  (معادل 299 دلار) راهی بازار خواهد کرد. همه اطلاعات تا کنون نشان می‌دهد که این گوشی در پایان ماه ژانویه با اروپا می‌رسد.

هواوی پی اسمارت

هواوی پی اسمارت با چیپست Kirin 659 همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا  عرضه می‌شود. هواوی پی اسمارت مجهز به صفحه نمایش IPS LCD 5.65 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسل 428 PPI و نسبت تصویر 18:9 است.

این گوشی هوشمند با رابط کاربری EMUI 8.0 اجرا می‌شود و  مجهز به اندروید اوریو و باتری 3،000mAh می‌باشد.

در بخش دوربین، Huawei P هوشمند با دوربین دوگانه اصلی، درست مانند بسیاری از گوشی های هوشمند که اخیراً منتشر شده‌اند ، وارد بازار خواهد شد. این دوربین دارای پیکربندی 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی دوربین دوگانه  است که توسط یک دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود.

ویژگی های دیگر شامل اسکنر اثر انگشت  روی پشت گوشی، دو سیم کارت، میکرو USB، بلوتوث 4.2، NFC، 4G LTE و Wi-Fi 802.11 b / g / n می‌باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تو اوروپا تو ایران که هیچ وقت مشخص نمیشه از هرجا بگیری یه پنجاه تومنی اضافه میدن

  2. یه میان رده معقوله، هوآوی تمیز داره بازار میان رده مال خودش می کنه و توی پرچمدارا سری تو سرا در میاره

  3. شما نمی دونم ولی قیافه ش من یاد آیفون میندازه D:

  4. رزولوشن و تراکم پیکسل خوبی داره، حافظه داخلی و سایر ویژگی هاشم با توجه به قیمتش قابل قبوله!

  5. با 300 دلار گوشی بسیار خوبی به نظر میرسه

    • گوشیه خوبی هستش این مدل و آنر ۹ لایت یکی از گزینه های من برا خرید سال بعد هستش. البته اگه بیاد آنر ۹ لایت احتمالش بیشتره به خاطر دوربین دوتایی جلو و طراحی شیشه ای جذابتر
      به نظر شما کدوم زیبانر هستش ؟