گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone

گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone در قامت یک ساعت معرفی شد

گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone معرفی شد. این گوشی با یک نمایشگر کوچک شبیه یک ساعت است. فرزند شما می‌تواند با آن مکالمات صوتی و تصویری برقرار کرده و یا پیام صوتی و ایموجی بفرستد.

کودکان دقیقا نمی‌دانند که چگونه باید از وسایل خود مراقبت کنند، بنابراین انتظار می‌رود که گوشی هوشمندی را به آن‌ها ندهیم تا گم کرده و یا آن را به زمین بی‌اندازند. به همین خاطر است که یک کمپانی اقدام به ساخت یک گوشی هوشمند قابل استفاده توسط خردسالان به نام myFirst Fone کرده است. این محصول در واقع یک تلفن هوشمند 3G است که در قامت یک ساعت دیده می‌شود!

قابلیت‌های مناسب گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone

با استفاده از این دیوایس، کودکان می‌توانند با گوشی های آی او اسی و اندرویدی ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنند. علاوه بر این امکان نوشتن پیام‌های متنی نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد داشت. البته از آنجایی که هیچ جایی بر روی صفحه گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone برای قرار گرفتن صفحه کلید وجود ندارد، بنابراین فرزندان خردسال شما تنها قادر به پاسخگویی به پیام‌هایتان توسط شکلک‌های ایموجی و یا پیام‌های صوتی هستند. همچنین فقط تماس‌هایی تایید شده می‌توانند با این گوشی ارتباط برقرار کنند و تمامی داده‌ها نیز رمزگذاری شده‌اند.

گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone

والدین می‌توانند فرزندان خود را به لطف یک جی پی اس داخلی (یا با استفاده از سیگانل‌های وای فای داخلی) ردیابی کنند و اگر از منطقه تعیین شده خارج شدند برای آن‌ها نوتیفیکیشن ارسال شود. کودکان می‌توانند با لمس یک دکمه تماس اضطراری برقرار کنند، در عین حال والدین اگر علاقه‌مند بودند می‌توانند به میکروفون گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone برای گوش دادن به صحبت‌های فرزندشان دسترسی پیدا کنند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی مخصوص کودکان می‌توان به یک قابلیت قطع صدا اشاره کرد تا زمانی که آن‌ها داخل یک کلاس هستند گوشی بی‌صدا شود. در اینجا یک گام شمار و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی با قابلیت تهیه عکس نیز وجود دارد. این ساعت مقاوم در برابر سقوط است و می‌تواند با هر بار شارژ، تا 60 ساعت شما را از زدن به شارژ‌ آن بی‌نیاز کند. اگر شما هم علاوه‌مند به خریداری گوشی هوشمند مخصوص کودکان myFirst Fone شده‌اید باید بگوییم که آن هم اکنون به عنوان یک پروژه کیک استارتر شناخته می‌شود. برای خرید هر یک از آن‌ها می‌توانید هم اکنون با قیمت 89 دلار اقدام کنید، اما اگر آن رسما وارد بازار شود قیمتی برابر با 159 دلار برای myFirst Fone اتخاذ خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این محصول در واقع یک تلفن هوشمند 3G است که در قامت یک ساعت دیده می‌شود!

    گمان نمی کنم تعریف درستی باشه!

  2. اگر بیاد تو بازار مثلا توی ایران میشه چیزی در حدود 700 تومن، نمی ارزه D:

    رو دست بچه با خودکار ساعت می کشیم حال کنه D:

    • صددر صد نمیارزه
      ولی بازم بچه ها رو از بازی و خیلی چیزا باز میکنه
      اون حال و هوای بچه گی با این ماشینی شدن و مجازی بازیا خراب میشه

  3. چه کمپین های خوبی مثل کیک استارتر دارن….

  4. اصلا چیز جالبی نیست!

    خصوصا اون بخش میکروفون و گوش دادن به صدای کودک، هرچند سن و سالش پایینه ولی حریم شخصی داره جدی…