مرسدس بنز خودروي جديد C63 AMG Edition 507 را رونمايي کرد

مرسدس بنز به تازگی از مدل جدیدی از خودروهای تجملاتی اسپورت خود با نام C63 AMG Edition 507 را رونمایی کرده است. از مشخصات این خودرو سری AMG می توان به موتور قدرتمند 6.3 لیتری هشت سیلندر اشاره کرد که نسبت به C63 AMG استاندارد ۵۶ اسب بخار قوی تر است. موتور هشت سیلندر زیر کاپوت Edition 507 قدرت ۵۰۷ اسب بخار و گشتاور ۶۲ کیلوگرم بر متر را فراهم می آورد

مرسدس می گوید این نسخه جدید از C63 AMG به تکنولوژی های فراوانی همانند محصول بسیار گرانقیمت SLS AMG مجهز شده است. یعنی اینکه موتور هشت سیلندر آن پیستون ها و میله های اتصالی هماهنند آن دارد و از یک میلنگ سبک وزن بهره می برد.Edition 507 همچنین سیستم ترمز با کارایی بالایی دارد.

این ماشین اسپورت با کارایی بالا قرار است از تابستان ۲۰۱۳ وارد بازار شود. مرسدس می گوید سرعت C63 AMG Edition 507 می تواند طی 4.1 ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد. این ماشین سه دهم ثانیه سریع تر از مدل C63 است که قدرت ۴۵۱ اسب بخاری دارد. همچنین از نسخه توسعه یافته AMG هم دو دهم ثانیه سریع تر است.

{photo}91/11/16/2014-Mercedes-Benz-C63-AMG-Edition-507{/photo}

حداکثر سرعت Edition 507 به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این ماشین قرار است در دو مدل سدان و کوپه با کارایی کاملا یکسان عرضه شود. طراحی داخلی آن هم به سه صورت مختلف با تجهیزات متفاوت و از چرم روشن تا تیره عرضه خواهد شد. مرسدس می گوید قیمت این اتومبیل زیبا را در ماه های آینده اعلام خواهد کرد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*