مراکز خدمات موبایل سامسونگ

چگونه نزدیک‌ترین مراکز خدمات موبایل سامسونگ را شناسایی کنیم؟

مراکز خدمات موبایل سامسونگ ، خدماتی چون تعمیر دستگاه، مشاوره و آموش را به کاربران ارائه می‌کنند. در ادامه، راه‌های شناسایی نزدیک‌ترین مرکز مجاز خدمات تلفن همراه سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

تولید و عرضه گوشی های موبایل و سایر لوازم الکترونیکی، فرآیندی است که تنها با فروش آنها به پایان نمی‌رسد. این فرآیند با فروش کالا به نیمه‌ راه می‌رسد و از این جا به بعد است که مشتریان انتظار دارند تا به پشتوانه ضمانت‌نامه کالای خود از خدمات مناسب و همه جانبه برخوردار شوند. این پشتیبانی که به عنوان خدمات پس از فروش شناخته می‌شود، امروزه از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و زنجیره‌ای از خدمات، آموزش و ارتباط بی واسطه مشتری و تولید‌کننده را در بر می‌گیرد.

سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل، مراکز خدمات مخصوص تلفن همراه راه‌اندازی کرده است تا مشتریان با آسودگی و اطمینان کامل از دریافت سرویس‌های ویژه به این مراکز مراجعه کنند. مراکز خدمات موبایل سامسونگ تنها به تعمیر دستگاه‌ها بسنده نمی‌کند و مجموعه‌ای از خدمات ویژه شامل مشاوره، آموزش و انتخاب محصول را به کاربران ارائه می‌دهد.

مراکز خدمات موبایل سامسونگ

نسل جدید این مراکز سال گذشته در بازار چارسوی تهران افتتاح شد که به عنوان بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود. در این مرکز مشتریان علاوه بر دریافت خدمات ویژه، به شکل رو در رو و کاملا بی‌واسطه با کارشناسان سامسونگ روبرو می‌شوند و در همان مکان فرآیند تعمیر دستگاه خود را مشاهده و بر آن نظارت می‌کنند.

سامسونگ 100 مرکز خدمات تلفن همراه در سراسر ایران دارد که هفت مرکز آن در شهر تهران قرار دارد. تمامی مشتریان و خریداران گوشی های سامسونگ می‌توانند با داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فاکتور خرید به مراکز مجاز تلفن همراه مراجعه کنند و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوند.

ارتباط بدون واسط با کارشناسان در مراکز خدمات موبایل سامسونگ

با توجه به آموزش‌های داده شده، تمامی مراکز خدمات موبایل سامسونگ دارای تکنسین‌ها و کارشناسان مجربی است که موظف هستند تمامی اطلاعات مربوط به مشکلات گوشی‌ها را در اختیار کاربران بگذارند. در این مراکز ارتباط بین مشتری و کارشناس به شکل رو در رو و بدون واسط است تا مشتریان با خیالی راحت از کوچک‌ترین جزئیات روند تعمیر دستگاه خود با خبر شوند.

یکی از عمده‌ترین مشکلات کاربران تلفن همراه شناسایی و پیدا کردن مراکز مجاز موبایل سامسونگ در شهرها است. به دلیل کثرت مراکز تعمیر لوازم الکترونیکی و گوشی‌های موبایل در ایران، شناخت مراکز مجاز نزدیک به کاربران سخت و دشوار است. برای حل این مسئله سامسونگ ایران دو راهکار را پیش روی مشتریان خود قرار داده است. اولین و سریع‌ترین روش، ارتباط با مرکز تماس موبایل سامسونگ است که در هفت‌ روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات کاربران است.

کاربران برای اطلاع از نزدیک‌ترین مرکز خدمات مجاز موبایل سامسونگ کافی است تا با شماره تلفن 42132-021 تماس بگیرند و ضمن دریافت اطلاعات مکانی از زمان فعالیت این مراکز آگاه شوند. مرکز تماس موبایل همچنین پاسخگوی سوالات فنی و عمومی کاربران در مورد تلفن‌ همراه و صحت و اعتبار ضمانت‌ نامه دستگاه خواهد بود.

مراکز خدمات موبایل سامسونگ

مشابه مرکز تماس موبایل، سامسونگ مرکز تماسی برای سایر محصولات خود شامل لوازم کامپیوتری، لوازم خانگی و صوتی و تصویری راه‌اندازی کرده است. این مرکز با شماره 8255-021 سوالات کاربران در مورد موقعیت مکانی و زمان فعالیت مراکز مجاز تعمیر محصولات سامسونگ را پاسخ می‌دهد.

علاوه بر این، وب سایت سامسونگ به نشانی http://www.samsung.com/iran/support نزدیک‌ترین مراکز مجاز خدمات سامسونگ را با توجه به نوع کالای مشتریان نمایش می‌دهد.

سامسونگ، ارائه خدمات گسترده پس از فروش را مکملی مناسب برای محصولات کاربردی و الهام‌بخش خود می‌داند و تلاش می‌کند در هر دو زمینه بالاترین سطح از فناوری و خدمات را عرضه کند. در زمینه خدمات پس از فروش، سامسونگ تلاش می‌کند با ارائه نسل جدید و مدرن این خدمات روز به روز چتر حمایتی و پشتیبانی از مشتریان را توسعه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*