گوشی میزو 15 پلاس

طراحی کم حاشیه گوشی میزو 15 پلاس با یک عکس جدید تایید شد

تصویر جدید ی از گوشی میزو 15 پلاس (Meizu 15 Plus)، گوشی ویژه پانزدهمین سالگرد تاسیس کمپانی میزو به بیرون درز کرده که طراحی بسیار شیک کم حاشیه آن را تایید می‌کند.

چند روز پیش تصاویری از گوشی میزو 15 پلاس ، گوشی ویژه سالگرد تاسیس کمپانی میزو، منتشر شد که نشان دهنده عدم وجود حاشیه در سه سمت این گوشی بود. حال امروز رندر جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که طراحی کم حاشیه این گوشی و دوربین دوگانه‌ی پشتی آن را که با یک فلاش دوال تن 10-LED (پیشتر رویت شده در گوشی میزو پرو 6) همراه است تایید می‌کند. قاب جلویی این گوشی ویژه تنها از یک حاشیه بسیار کم در زیر نمایشگر خود برخوردار است!

گوشی میزو 15 پلاس از یک دوربین تک لنزی سلفی برخوردار خواهد بود که نظیر گوشی های اسنشال فون و یا شارپ آکواس اس 2 در زیر نمایشگر تعبیه شده است. این نمایشگر از لبه‌های گردی برخوردار است و به لطف حاشیه‌های بسیار کم چپ و راست و بالای خود اغلب فضای جلویی گوشی را در بر می‌گیرد که ظاهری زیبا به میزو 15 پلاس می‌بخشد.

گوشی میزو 15 پلاس

اسکنر اثر انگشت / کلید هوم پرچمدار آینده میزو به نظر می‌رسد در قسمت زیرین نمایشگر آن تعبیه شده باشد. پیشتر تصویری منتشر شده بود که ادعا می‌کرد مربوط به این گوشی در دنیای واقعی است. در آن تصویر، اسکنر اثر انگشت به سبک گوشی های شرکت سونی بر روی فریم کناری تعبیه شده بود، اما گفته می‌شود میزو این سبک طراحی را برای گوشی میزو ام 6 اس (نسل جدید میزو ام 6) خود که در ژانویه 2018 عرضه می‌شود کنار گذاشته است.

قیمت گوشی میزو 15 پلاس

این تصویر تازه انتشار یافته،‌ کاملا شبیه به آن چیزی است که در اواسط آذر ماه از گوشی میزو 15 پلاس منتشر شده بود. بنابراین می‌تواند تکرار انتشار این رندرها ما را وادار به وارد طراحی مدرن و بسیار زیبای این گشوی کند. بر اساس آخرین اطلاعات میزو 15 پلاس بر خلاف طراحی فوق‌العاده متمایز و زیبای خودش نسبت به سایر رقبا، با  قیمتی بین 450 الی 530 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد. لازم به ذکر است که مهندسان میزو، گوشی میزو 15 پلاس را به بهانه پانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت طراحی کرده‌اند و همانند آیفون ایکس اپل به صورت محدود به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تا اینم همه برند خوب تو بازاره کی میلاد اینا رو بخره

  2. هرچند هیچ وقتتتت به خریدش فکر هم نمی کنم!! ولی خوشگله!