سرعت گوشی های قدیمی سامسونگ

سرعت گوشی های قدیمی سامسونگ و ال جی همانند آیفون کاهش پیدا نخواهد کرد!

سرعت گوشی های قدیمی سامسونگ و ال جی همانند آیفون های اپل، در طول زمان کاهش پیدا نخواهد کرد. این موضوع توسط مدیران این کمپانی‌های کره‌ای اعلام شده است.

پس از انتشار گزارش کاربران از کاهش سرعت گوشی های آیفون، مشخص شد که اپل به منظور جلوگیری از خاموش شدن غیر منتظره دستگاه، سرعت گوشی های مجهز به باتری‌های قدیمی را کاهش داده است.

اما حالا مدیران دو مورد از بزرگ‌ترین سازندگان موبایل های اندرویدی در ایمیلی به وب‌سایت PhoneArena، از عدم کاهش سرعت گوشی های قدیمی سامسونگ و ال جی با قدیمی شدن باتری خبر دادند:

ال جی الکترونیکس: این کار را هرگز نکرده و نخواهیم کرد! ما به طرز فکر مشتریان اهمیت می‌دهیم.

سامسونگ الکترونیکس: کیفیت محصول، همواره بالاترین اولویت سامسونگ موبایل بوده است و خواهد بود. ما به واسطه اقدامات ایمنی چندلایه که شامل الگوریتم‌های نرم افزاری که جریان شارژ باتری و مدت زمان آن را کنترل می‌کنند، طول عمر بیشتر باتری را تضمین می‌کنیم. ما عملکرد پردازنده را با ارائه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری در چرخه پشتیبانی از موبایل‌ها کاهش نخواهیم داد.

علاوه بر ال جی و سامسونگ، روز گذشته موتورولا و اچ تی سی نیز اعلام کردند که سرعت گوشی های موبایل خود را با قدیمی شدن باتری کاهش نخواهند داد.

در همین حال، اپل از کاربران بابت کاهش سرعت آیفون های قدیمی بدون آگاه کردن آنها عذرخواهی کرد. به علاوه، در برنامه جدید تعویض باتری، کاربران با تخفیفی 50 دلاری می‌توانند باتری گوشی های خود را با هزینه 29 دلار تعویض کنند. گوشی های آیفون 6 و جدیدتر واجد شرایط هستند، اما اپل تنها باتری گوشی هایی را تعویض خواهد کرد که به اندازه کافی قدیمی بوده و نیاز به تعویض داشته باشند.

سرعت گوشی های قدیمی سامسونگ

در حال حاضر هیچ کسی از زمان آغاز این برنامه خبر ندارد. اپل رسما اعلام کرده است که یک باتری حجم قابل توجهی از ظرفیت خود را بعد از 500 دوره شارژ از دست می‌دهد، اما دسترسی به این اطلاعات دشوار است. به همین جهت، یک به‌روزرسانی جدید در سال 2018 منتشر خواهد شد که دسترسی به اطلاعات باتری گوشی های آیفون را آسان می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خوب بود اون موقع درست انتخاب کردیم که الان پشیمون نشیم

  2. این خوبه که بقیه شرکت ها اشتباه اپلو تکرار نکردن
    ولی انصافا از عمد فک نمیکنم باشه

  3. معلومه سرعتشون کاهش پیدا نمیکنه مگه مثل اپل دزدن که فقط بچاپنننن

  4. خرن که این کارو نمیکنن حتما یه حکمتی داره که اپل میکنه عمر گوشی حفظ میشه بعدشم ۳۰$ بده گوشیت نو میشه

  5. D:

    «ال جی الکترونیکس: این کار را هرگز نکرده و نخواهیم کرد! ما به طرز فکر مشتریان اهمیت می‌دهیم.» جالب بود!

    آیفون مفت نمی ارزه!