ساندبار جدید ال جی SK10Y

ساندبار جدید ال جی SK10Y با مصارف خانگی معرفی شد

ساندبار جدید ال جی SK10Y با طراحی جدید  و جذاب خود پیش از آغاز به کار نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این ساندبار خانگی از امکانات ارتباطی متعددی برخوردار است.

درست همین هفته پیش بود که کمپانی سامسونگ پیش از آغاز به کار نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین ساندبار مختص مصارف خانگی خود پرده برداری کرد. با توجه به همین قضیه و رقابت سنگینی که بین دو کمپانی ال جی و سامسونگ در بازارهای تلویزیون‌ها، گوشی های هوشمند، نمایشگرها، لوازم خانگی و غیره وجود دارد، کمپانی ال جی نیز نتوانست بیش از این صبر کند و از یک ساندبار جدید پرده برداری کرد. ساندبار جدید ال جی SK10Y نیز همانند ساندبار جدید سامسونگ، برای مصارف خانگی طراحی شده است.

 

SK10Y یک ساندبار جدید از سوی ال جی است که با همکاری شرکت Meridian Audio به تولید رسیده است. به گفته‌ی شرکت سازنده، این ساندبار از مزیت‌های متعدد پیشرفته نوآورانه صوتی طراحی شده است تا یک تجربه گوش دادن بی‌نظیر را ارائه کند. ساندبار جدید ال جی SK10Y از خروجی 550 وات برخوردار است و می‌تواند به لطف استفاده از تکنولوژی دالبی اتموس از کانال‌های 5.1.2 نیز پشتیبانی می‌کند.

ال جی در توصیف این ساندبار چنین می‌گوید:

یک جنبه‌ی منحصر به فرد تکنولوژی این است که اشیا صوتی می‌توانند در هر نقطه از یک فضای سه بعدی به منظور صدای فراگیر چند جهته از جمله سقف (که باعث افزایش واقع گرایی و موثر بودن در وسط اتاق) قرار گیرند.

آشنایی کامل با ساندبار جدید ال جی SK10Y در CES 2018

ال جی همچنین افزوده است که طراحی این ساندبار اجازه می‌دهد تا بتوانید SK10Y را در زیر تلویزیون های مدل OLED و یا Super UHD ال جی به صورت یکپارچه قرر داده و امکان دسترسی به گزینه‌های متعدد ارتباطی را نیز برای کار با ساندبار جدید ال جی SK10Y در اختیار داشته باشید. این کمپانی کره جنوبی هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه ساندبار جدید خودش را ارائه نکرده است، بنابراین اگر قصد دارید با این محصول بیشتر آشنا شوید باید تا برگزاری نمایشگاه CES 2018 منتشر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*