معرفي اسكنر دستي Pen Sized Scanner

يكي از شايع ترين و در عين حال جالب ترين وسايل و محيطهايي كه مردم از ديرباز از آن استفاده كرده اند مسلما اسكنر ها بوده اند . از زماني كه اسكنر با به عرصه گذاشته اند تا به امروز ما شاهد تغييرات بسياري در اين وسايل بوده ايم . اين وسايل از نسخه هاي بزرگ و روميزي تبديل به وسايل كوچك و قابل حمل شده اند امروز با معرفي اين اسكنر قلمي كه حتي از اسباب بازي هم كوچكتر است در خدمت شما همراهان گرامي هستيم.

اسكنر قلمي يك اسكنر دستي قابل حمل است كه قادر به اسكن اسناد بزرگتر از سايز خود است و البته مزيت ديگري كه دارد هميشه و در همه حال همراه شما است. اين كار با استفاده از يك ليزر كوچك كه در كناره اين قلم تعبيه شده انجام مي شود و قادر به تهيه فايل اسكن از يك امضا و يا اسناد و مدارك شما در كمترين زمان ممكن است .

اين قلم يك قلم خودكار مجهز با دقت فوكوس بالاي لنز و سنسور 5 مگاپيكسل براي گرفتن فايل اسكن اسناد است .  در هنگام فشردن دكمه ميدوي (midway) توسط شما يك نور ليزر از دستگاه ساطع مي شود و يك فريم از منطقه مورد نظر شما را تحت پوشش قرار مي دهد . اسكن هاي انجام شده در منطقه مورد نظر شما با فرمت jpeg در حافظه داخلي يك گيگابايتي قلم ذخيره مي شود و توسط اتصال USB اين اطلاعات به كامپيوتر  منتقل مي شود . اين دستگاه با يك ساعت شارژ قادر است تا 300 فايل اسكن تهيه كند .اسكنر قلمي در حال حاضر در فروشگاه Hammacher Schlemmer و با قيمت 125 دلار آمريكا در دسترس است


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. Want to Buy a Mobile phone? Check This Site There Is Almost Every Mobile Brand
    if you want to Get in touch with the latest mobile phones, Smartphones review specifications Prices and lot more News And Updates.
    I will Recommend you Just Visit This Site http://www.mobile-phone.pk/

  2. سلام
    بنده خواهان این دستگاه هستم بری تهیه آن باید چه کار کنم

  3. اسکنرهای دستی و قابل حمل یک سالی می شود که وارد بازار شده و با استقبال کم نظیری روبرو شده اند. که این خود به دلیل قابلیت های جالب توجه و کاربری این دستگاه است. به عنوان نمونه می توان با این دستگاه ها طول اسکنی بین ۱۲۸ سانتی متر (مدل قدیمی) تا ۲۴۸ سانتی متر (مدل جدید) گرفت که در نوع خود بی نظیر است.
    این محصول کاربری های مختلفی داشته و قابل استفاده برای عده زیادی از اقشار جامعه است. مثلا علاوه بر ادارات و شرکت ها، برای دانشجویان، طراحان، دارندگان کتب خطی و ارزشمند، حسابداران، کتابخانه ها و … راهگشا و کارامد می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کالا لطفاً کلیک نمایید.