اسنپدراگون 670 در راه است

اطلاعاتی از اسنپدراگون 670 لو رفت؛ یک تراشه با قدرتی بین میان‌رده‌ها و پرچمداران

رولاند کوانتد اطلاعات تازه‌ای از تراشه اسنپدراگون 670 (Snapdragon 670) شرکت کوالکام به دست آورده است. به لطف این اطلاعات، باید منتظر یک تراشه با قدرتی بین میان رده‌ها و پرچمداران باشیم.

گوشی های میان رده شاید هیچگاه به خوبی زمانی که تراشه‌ای نظیر اسنپدراگون 625 عرضه نشده بود، خوب نبودند. حال دیگر هر ساله تراشه‌های جدیدی (نظیر اسنپدراگون 660) برای گوشی های میان رده عرضه می‌شود و مثل قدیم منبع قدرت آن‌ها به هیچ عنوان محدود نیست. اگر به یاد بیاورید، اسنپدراگون 660 ویژگی‌های جذاب سری 800 را به ارث برده است که می‌تواند از آن تراشه‌ی جذابی بسازد. اما عرضه آن به 5-6 ماه قبل باز می‌گردد. حالا اطلاعات تازه‌ای از یک چیپست جدید به نام اسنپدراگون 670 به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند جالب توجه باشد.

اسنپدراگون 660 کوالکام

مشخصات اسنپدراگون 660

به لطف یک افشاگر،‌ ما اینک با اسنپدراگون 670 می‌توانیم پیش از عرضه آن آشنا شویم. این تراشه به عنوان نسل جدیدی از تراشه موبایلی SD660 از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. به نقل از اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده توسط رولاند کوانتد (یک افشاکر مشهور حوزه تکنولوژی)، هم اکنون تراشه اسنپدراگون 670 بر روی یک نمونه اولیه در حال آزمایش است. به عنوان یک عادت برای سازندگان تراشه، آن‌ها چیپست‌های جدید خود را در یک درایو تست مورد آزمایش قرار می‌دهند. این اطلاعات جدید نیز از همان درایو تست به بیرون درز پیدا کرده است.

اسنپدراگون 670 در حد یک پرچمدار!

این درایو تست نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون 670 می‌تواند از نمایشگری با وضوح WQHD یا به عبارتی دیگر 2560×1440 پیکسل پشتیبانی کند. علاوه بر این،‌ درایو مورد آزمایش قرار گرفته کوالکام از یک رم 6 گیگابایتی DDR4X برخوردار است. همچنین دو دوربین پشتی و جلویی رویت شده بر روی این دیوایس نمونه نیز به ترتیب دارای وضوح 22.6 مگاپیکسل و 13 مگاپیکسل هستند.

نمی‌توان به سادگی از این مشخصات گذشت، چرا که پیشتر عادت داشتیم آن‌ها را بر روی گوشی های پرچمدار ببینیم. حال این تصور به وجود می‌آید که گوشی های میان رده در سال 2018 قرار است باز هم قدرتمندتر از گذشته شوند. با این حال ما نمی‌دانیم اسنپدراگون 670 چه زمانی در اختیار سازندگان گوشی ها قرار خواهد گرفت؛ این درحالیست که هنوز از زمان عرضه اسنپدراگون 660 مدت زیادی نگذشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*