مستند پیش از سیل (Before the Flood)

دانلود مستند پیش از سیل (Before the Flood) با دوبله فارسی؛ اثرات تغییر اقلیم در کره زمین!

مستند پیش از سیل (Before the Flood) در مورد تغییر اقلیم در کره زمین و اثراتش بر روی موجودات این سیاره با اجرای لئوناردو دی کاپریو است که می‌توانید با دوبله فارسی از گجت نیوز دانلود کنید.

“Before the Food” یا «پیش از سیل» یک فیلم مستند در مورد تغییرات آب و هوا به کارگردانی فیشر استیونس است که در سال 2016 اکران شد. این فیلم که با مشارکت استیونس، لئوناردو دی کاپریو، جیمز پکر، برت راتنر، تروور داویدوسکی و جنیفر داویسون به تولید رسیده است، موفق شد جایزه فیلم منتخب فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو و همچنین فستیوال فیلم BFI لندن را در سال 2016 دریافت کند. به طور رسمی نیز این فیلم برای نخستین بار در آبان ماه سال گذشته در شبکه National Geographic Channel پخش شد. به عنوان بخشی از تعهد نشنال جئوگرافیک برای پوشش تغییرات اقلیمی ، این مستند به صورت رایگان عرضه شده تا مردم سراسر جهان بتوانند آن را مشاهده کنند.

مستند پیش از سیل (Before the Flood)

به لئوناردو دی کاپریو که مجری اصلی مستند پیش از سیل است، این مستند حاصل سفر سه ساله باورنکردنی به کارگردانی فیشر استیونس است. به گفته‌ی دی کاپریو آن‌ها به هر گوشه‌ای از جهان رفته‌اند تا اثرات ویران کننده تغییرات آب و هوایی را به تصویر بکشند و بفهمند آیا انسان توانایی را دارد تا معکوس آن چه که در حال رخ دادن است و فاجعه بارترین مسئله‌ای که بشر با آن روبرو است را انجام دهد یا خیر! هر آنچه دی کاپریو و استیونس در این سفر دور و دراز مشاهده کرده‌اند، نشان می‌دهد که آب و هوای جهان ما به طور باورنکردنی بر زندگی بر زندگی موجودات کره زمین تاثیرگذار است.

هدف از ساخت فیلم مستند پیش از سیل این بوده است که به مردم یک اخطار بزرگ داده شود تا آن‌ها بتوانند تغییرات اقلیم را بهتر درک کنند و برای حل این مشکل تلاش کنند. اساسا نظام سرمایه داری مخالف استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر است و صاحبان قدرت در سراسر جهان همیشه سنگی را در مسیر حرکت این انرژی‌ها قرار می‌دهند. هر شخصی باید خود دست به کار شود و از رای خود استفاده کند، بی‌تردید این امر می‌تواند به ما کمک کند تا به تفکر واحدی برای جلوگیری از تغییرات خطرناک آب و هوای کره زمین و تاثیرات باورنکردنی آن بر موجودات زمین برسیم.

مستند پیش از سیل (Before the Flood)

در مستند پیش از سیل ، دی کاپریو را می‌توانید در حال بازدید از مناطق مختلف جهان مشاهده کنید که در عین حال به بررسی تاثیرات گرم شدن کره زمین می‌پردازد. دی کاپریو به عنوان یک راوی یا مجری در مواجهه با تغییرات مطالبی را بیان می‌کند و هر از گاهی در طول مستند فیلم‌های آرشیو شده پخش می‌شوند. همراه با دی کاپریو، سوژه‌های مستند پیش از سیل شامل باراک اوباما، پاپ فرانسیس، سونیتا نارین، آنوته تونگ، جان کری، ایلان ماسک، جرمی جکسون، فیلیپ لوین، مایکل برون و غیره هستند.

هم‌اکنون می‌توانید این اثر را با لینک مستقیم و دوبله فارسی از گجت نیوز دریافت کنید.

تریلر

 

دانلود مستند پیش از سیل (Before the Flood) - دوبله فارسی

  • زبان: فارسی
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • زمان : 96 دقیقه
  • کیفیت : 720P / 1080P
  • حجم فایل : 787MB / 1430MB
دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 720p
دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 1080p