لوازم جانبی رسمی گلکسی S9

لیست لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد

با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)، رفته رفته اخبار بیشتری پیرامون آن منتشر می‌شود. حالا اطلاعاتی درباره لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 منتشر شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی یک فروشنده لوازم جانبی آنلاین، آن‌ها به تازگی لیستی از لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را دریافت کرده‌اند. در این لیست محصولاتی همچون کاور Hyperknit و همچنین LED View و Clear View دیده می‌شود. تعدادی از این قاب‌ها و کیف‌های محافظ به همراه گوشی های موبایل پیشین سامسونگ نیز منتشر شده بودند.

لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 همراه با خود گوشی معرفی می‌شوند

این فروشنده مدعی است یک پد شارژ بی‌سیم جدید نیز معرفی خواهد شد و جایگزین پد شارژ قابل تبدیل کنونی می‌شود. علاوه این موارد، سامسونگ یک پد دکس جدید نیز به همراه پرچمداران جدیدش عرضه می‌کند. اگرچه در بین لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس محصولاتی همچون قاب‌های محافظ LED View و Alcantara پیشتر نیز دیده شده‌اند، اما کاور Hyperknit به تازگی به لیست لوازم جانبی رسمی پرچمداران سامسونگ افزوده شده است. بر اساس این لوازم جانبی می‌توان حدس زد پرچمداران سری S سال 2018 در رنگ‌های مشابهی با مدل‌های پشین عرضه خواهند شد.

لوازم جانبی رسمی گلکسی S9

گزینه رنگ قرمز جدید کاورهای Hyperknit و Alcantara احتمالا تنها در برخی بازارهای دنیا عرضه خواهند شد. طبق شایعات پیشین، سامسونگ گزینه رنگ صورتی را نیز در گلکسی اس 9 اضافه خواهد کرد که می‌تواند مکمل گزینه‌های رنگ پیشین باشد.

طبق شایعات، شاید بتوان از داک دکس جدید سامسونگ به عنوان کیبورد استفاده کرد. احتمالا بعد از دریافت آپدیت اندروید 8 توسط پرچمداران سامسونگ، استفاده از این گوشی‌ های موبایل به عنوان ماوس حین اتصال به داک دکس امکان‌پذیر شود. به این ترتیب نیاز به حمل کیبورد و ماوس در کنار دکس از بین رفته و این داک، تبدیل به ابزاری همه کاره برای نمایش رابط کاربری گوشی بر روی نمایشگرهای بزرگتر خواهد شد.

از آنجایی که هیچ کدام یک از این لوازم جانبی رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تاکنون عرضه نشده است، تصاویر رسمی از آن‌ها در دسترس نیست. انتظار داریم آن‌ها در روز رونمایی رسمی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. انقد دیگ عکس قاب اس۹ دیدیم ک تو ایران به این اندازه پس لرزه ناشی از زلزله نداشتیم

  2. رنگ صورتیش از همشون خوشگلتره و منحصر به فرده

  3. هنوز خودش نیومده همه چیشو دادن بیرون?