نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت ؛‌ 4 دوربین در یک گوشی با طراحی تمام صفحه

با نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite)، شما را با گوشی میان رده مجهز به 4 دوربین و طراحی تمام صفحه کمپانی هواوی آشنا خواهیم کرد.

غول گوشی ساز چینی، هواوی روز گذشته گوشی هواوی آنر 9 لایت (یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گوشی پرچمدار آنر 9) را رسما معرفی کرد. حال ما در این مقاله قصد داریم با نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت کمی در قابلیت‌های این محصول کنکاش کرده و شما را هرچه بیشتر با آن آشنا کنیم.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

هواوی آنر 9 لایت یک گوشی میان رده است که همراه با طراحی سبک تمام صفحه خود در رده گوشی های میان رده شبیه به پرچمداران باید آن را قرار دهیم. علاوه بر طراحی تمام صفحه، از برجسته‌ترین قابلیت‌های این گوشی باید به مجهز بودن آن به 4 دوربین اشاره کرد. دو دوربین بر روی قاب جلویی این گوشی و دو دوربین نیز بر روی قاب پشتی و درست در سمت چپ بالای این قاب تعبیه شده است.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

آنر یک بدنه‌ی فلزی را با یک شیشه خمیده 2.5D در قسمت جلویی این گوشی متصل کرده است که نمای بسیار زیبایی را به هواوی آنر 9 لایت داده است. جدا از رنگ مشکی آن (به نام Magic Nightfall) که در این مطلب استفاده شده، شما می‌توانید رنگ‌های دیگری نظیر آبی (Navy Blue)،‌ خاکستری (Seagull Gray) و سفید (Pearl White) هواوی آنر 9 لایت را نیز خریداری کنید.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

به طور کلی، گوشی جدید هواوی آنر از یک نمایشگر 5.65 اینچی IPS LCD با وضوح +Full HD یا 2160×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است. بنابراین نمایشگر آنر 9 لایت از نسخه اصلی آنر 9 بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین در راس بخش سخت افزاری این گوشی نیز تراشه Kirin 659 شامل پردازنده 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی جای گرفته است.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

این گوشی تمام صفحه در دو نسخه مجهز به رم 3 و 4 گیگابایتی روانه بازار می‌شود که به ترتیب از حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی برخوردار بوده و حافظه هر دو را می‌توان با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا بخشید. به طور خلاقانه‌ای آنر یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در زیر قاب فلزی هواوی آنر 9 لایت تعبی هکرده است که به یک قابلیت ذخیره انرژی هوشمند مجهز است.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت

از دیگر قابلیت‌هایی که با نگاه نزدیک به هواوی آنر 9 لایت متوجه آن‌ها شدیم باید به رابط کاربری EMUI 8 مبتنی بر اندروید 8 اوریو، اتصال 4G VoLTE، وای فای 4.2، درگاه USB‌ نوع C، جی پی اس و سنسور اثر انگشت پشتی اشاره کنیم.

قیمت نسخه پایه هواوی آنر 9 حدود 182 دلار (رم 3 گیگابایت + حافظه 32 گیگابایت) است. شما همچنین برای خرید نسخه قدرتمندتر آن (رم 4 گیگابایت + حافظه 64 گیگابایت) بای مبلغ 227 دلار را بپردازید که باز هم ارزش فوق‌العاده بالای خرید این محصول را نشان می‌دهد. گفتنیست که هواوی قرار است این گوشی را از 26 دسامبر (5 دی ماه) در چین به عرضه برساند و با تاخیری نسبتا کم فروش جهانی آن را آغاز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*