جذاب ترین بازی های سال 2018

جذاب ترین بازی های سال 2018 ؛ این بازی های مهیج را از دست ندهید! (بخش اول)

امروز نگاهی به جذاب ترین بازی های سال 2018 خواهیم داشت. این عناوین از پلتفرم‌های مختلف انتخاب شده و طرفداران زیادی دارند؛ پس به هیچ وجه آنها را از دست ندهید!

2017 با عرضه بازی‌های رایانه‌ای بسیار خوبی به پایان رسید. از Super Mario Odyssey تا Call of Duty: WWII و Horizon Zero Dawn، انتخاب عنوان بهتر امری دشوار است. اما تنها یک هفته تا پایان سال باقی مانده است و به همین بهانه، جذاب ترین بازی های سال 2018 را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

این لیست در سه قسمت جداگانه تهیه شده است؛ پس منتظر بخش‌های بعدی نیز باشید.

29 مورد از جذاب ترین بازی های سال 2018

1. Dragon Ball Fighter Z

جذاب ترین بازی های سال 2018

اگر با دنیای Dragon Ball آشنا هستید، احتمالا Dragon Ball Fighter Z را می‌شناسید. در غیر این صورت، این بازی جذاب در سبک مبارزه‌ای بوده و برای انجام آن نیازی به اشتیاق فراوان به انیمیشن‌ها نخواهید داشت.

این بازی شباهت زیادی به Marvel vs Capcom داشته و هرکدام از بازیکن‌ها قادر به انتخاب تیمی با 3 شخصیت مختلف خواهند بود. به علاوه، در حین بازی می‌توان میان افراد انتخاب‌شده سوئیچ کرد تا مبارزه‌ها نفس‌گیرتر باشند. بازی در محیطی سه‌بعدی انجام می‌شود، در حالی که خود مبارزه به صورت دوبعدی خواهد بود. همین موضوع، زیبایی و جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

اگر از طرفداران دراگون بال باشید، لذت بیشتری از بازی خواهید برد. با این حال، سازندگان تمام تلاش خود را برای توسعه عنوانی مخصوص همه طرفداران سبک مبارزه‌ای به کار بسته‌اند.

تاریخ عرضه: 26 ژانویه (6 بهمن)

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز

2. Monster Hunter: World

جذاب ترین بازی های سال 2018

Monster Hunter: World، جدیدترین عنوان از سری بازی های محبوب و کلاسیک Monster Hunter است.

اگر از داستان بازی اطلاعی ندارید، تنها کافی‌ست نام این بازی را یک بار دیگر بخوانید. در این بازی سوم شخص، وظیفه شما شکار کردن هیولاها است. در واقع ما با جهانی بزرگ با هیولاهایی عظیم رو به رو هستیم که باید به دست ما از بین روند. برای گشت و گذار در محیط بزرگ بازی و پیدا کردن مکان‌های مختلف، می‌توان در حالت co-op با حداکثر چهار دوست همراه شد.

تاریخ عرضه: 26 ژانویه (6 بهمن)

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز (زمان عرضه برای کامپیوترهای شخصی نامشخص است)

3. Shadow of the Colossus

جذاب ترین بازی های سال 2018

در سال 2018، بهترین بازی از سال 2005 برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. Shadow of the Colossus که حالا برای پلی استیشن 4 بازسازی شده است، 17 بهمن از راه خواهد رسید.

زمانی که این بازی نخستین بار در سال 2005 برای پلی استیشن 2 عرضه شد، یک عنوان انقلابی برای صاحبان این کنسول به حساب می‌آمد. اگرچه Shadow of the Colossus عنوانی استاندارد و بزرگ به نظر می‌رسد، اما همه چیز حول یک شخصیت بسیار کوچک می‌چرخد. در این بازی، شخصیت اصلی بازی یک وظیفه دارد و آن از بین بردن هیولاهای غول‌پیکر است. اما چرا؟ این «هیولاها» چه چیزی هستند؟ آیا آنها هیولا هستند یا این پسر که آنها را از بین می‌برد؟

تاریخ عرضه: 6 فوریه (17 بهمن)

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4

4. Bayonetta / Bayonetta 2

جذاب ترین بازی های سال 2018

هنگام عرضه Bayonetta برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 در سال 2009، فرصت‌های زیادی برای انجام Bayonetta وجود داشت. پس از آن، این بازی برای PC و نینتندو Wii U نیز عرضه شد. حالا این عنوان محبوب همراه با نسخه جدید آن یعنی Bayonetta 2 در راه نینتندو سوئیچ است.

این عناوین بازتابی از دوره بازی‌های اکشن Devil May Cry و Ninja Gaiden بوده و روی واکنش بسیار سریع و کنترل شخصیت اصلی متمرکز شده‌اند. هراندازه که دشمنان خود را به شکل بهتری از میان بردارید، پاداش بیشتری را دریافت خواهید کرد. به این موارد، یک داستان بسیار جذاب و لذت‌بخش را نیز اضافه کنید تا ما با یکی از جذاب ترین بازی های سال 2018 رو به رو باشیم.

در رابطه با “Bayonetta” نیز بد نیست بدانید او جادوگری قدبلند است که اسلحه‌هایش در پاها قرار گرفته‌اند!

تاریخ عرضه: 16 فوریه (27 بهمن)

پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

5. Pac-Man: Championship Edition 2 Plus

جذاب ترین بازی های سال 2018

به شکلی غیر قابل باور و در شرایطی که سلیقه بسیاری از گیمرها طی سال‌های اخیر تغییر کرده است، فرانچایز Pac-Man هم‌چنان طرفداران زیادی دارد. با اسپین‌آف‌های Championship Edition، این بازی محبوب به عنوانی جذاب تکامل پیدا کرده است.

از موسیقی سنگین تا جلوه‌های بصری فوق‌العاده، دلایل زیادی برای تبدیل شدن Pac-Man: Championship Edition 2 Plus به یکی از جذاب ترین بازی های سال 2018 وجود دارد. در این نسخه جدید، مراحل و مودهای بیشتری پیش روی بازیکن‌ها بوده و حتی می‌توان آن را به صورت دونفره و co-op نیز انجام داد. شاید عنوان تکراری باشد؛ اما با یک بازی کاملا جدید رو به رو هستیم.

تاریخ عرضه: 22 فوریه (3 اسفند)

پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

6. Sea of Thieves

جذاب ترین بازی های سال 2018

Sea of Thieves عنوانی کاملا جدید است: یک بازی جهان آزاد با تم دزدان دریایی و سبکی اکشن-ماجراجویی که بازیکن را به قلب داستان‌های قدیمی دزدان دریایی می‌برد.

این بازی می‌تواند برای علاقه‌مندان به گشت و گذار در جهانی بزرگ و دنبال کردن رویاهای خود به عنوان یک دزد دریایی بسیار جالب باشد.

تاریخ عرضه: 20 مارس (29 اسفند)

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، ویندوز

7. A Way Out

جذاب ترین بازی های سال 2018

آیا تاکنون به فرار از یک زندان همراه با بهترین دوست خود فکر کرده‌اید؟ عنوانی جدید با نام “A Way Out”، این رویا را به حقیقت تبدیل می‌کند.

عنوان پیش رو که می‌توان آن را یکی از بهترین و البته جذاب ترین بازی های سال 2018 در نظر گرفت، داستان دو نفر با نام‌های وینسنت و لئو را روایت می‌کند. هرکدام از این افراد، داستان و اهدف خاص خود را داشته و در تعامل با یکدیگر باید از زندان فرار کنند. اما همکاری برای گریز از دیوارهای بلند، تنها نقطه قوت بازی نبوده و نحوه انجام این کار نیز در نوع خود جالب است.

A Way Out را به صورت تک‌نفره نمی‌توان انجام داد و برای به سرانجام رساندن ماموریت‌ها، شما باید بازی را با یک دوست به صورت آنلاین جلو ببرید. در این حالت، هر کسی کنترل یکی از شخصیت‌های اصلی را بر عهده خواهد گرفت. بعد از فرار نیز حوادث مهیج و اتفاقات بسیار مهیجی در انتظار شماست.

تاریخ عرضه: 23 مارس (3 فروردین)

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز

8. Far Cry 5

جذاب ترین بازی های سال 2018

Far Cry یکی از بهترین بازی های سال 2018 است که داستان آن در منطقه‌ای خیالی با نام “Hope County” در کالیفرنیا روایت شده و بازیکن‌ها در جهانی آزاد و بزرگ با مکان‌های بسیار به ماجراجویی می‌پردازند. نسخه‌های قبلی از این سری، گیمرها را به مناطق استوایی تحت کنترل افراد مستبد می‌بردند؛ اما حالا برای نخستین بار بازی در کشور آمریکا اتفاق می‌افتد.

نقطه قوت سری بازی‌های Far Cry را می‌توان جهانی بزرگ با دشمنان بسیار برای از بین بردن و داستان‌های جذاب برای تجربه کردن عنوان کرد. بدون شک این شوتر اول شخص ساعت‌های زیادی شما را سرگرم می‌کند.

تاریخ عرضه: 27 مارس (7 فروردین)

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز

9. God of War

جذاب ترین بازی های سال 2018

باز هم خدای جنگ و باز هم کریتوس! هرچند، این شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی کمی با چیزی که پیش‌تر دیده‌اید، تفاوت داشته و با ظاهری مشابه سرزمین‌های شمالی ماجراجویی خواهد کرد. به علاوه، در این بازی فرزند کریتوس نیز به عنوان شخصیتی قابل بازی حضور دارد.

متاسفانه زمان دقیق عرضه این بازی انحصاری اعلام نشده است.

تاریخ عرضه: سه ماهه اول 2018 (زمستان 96)

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4

بخش نخست جذاب ترین بازی های سال 2018 به پایان رسید. منتظر بخش‌های دوم و سوم و معرفی عناوین فوق‌العاده جذاب دیگر باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این A Way Out یه IP جدیده و خوش ساخت به نظر می رسه

    توی این لیست یه خدای جنگ و یه Shadow of the Colossus دوست دارم

    + فارکرای بعد نسخه 3 تمیز تکراریه! همون بازی (نسخه سوم) توی یه مپ جدید! فارکرای 4 که شخصیت منفی اصلیش هم اسکی از رو واس بود!!

  2. فار کرای خیلی اصاب خورد کنو اشغاله