بنچمارک پرچمدار جدید سونی

پرچمدار جدید سونی با نمایشگر تمام صفحه و تراشه اسنپدراگون 845 در راه است

اطلاعات بنچارک پرچمدار جدید سونی که ظاها از طراحی تمام صفحه برخوردار است، در Geekbench منتشر شد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز است و امتیازی یکسان با گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ گرفته است.

سونی خودش را به احتمال زیاد آماده‌ی معرفی نسل جدید گوشی اکسپریا ایکس زد 1 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در ماه فوریه 2018 می‌کند. اگر شایعات به حقیقت تبدیل شوند، گوشی پرچمدار جدید سونی نخستین محصول ای نشرکت خواهد بود که از طراحی کم حاشیه محبوب سال 2017 بهره می‌برد و با توجه به گزارش‌هایی که اخیرا شنیده شده است این محصول از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برد. به تازگی جدول مشخصات یک گوشی جدید سونی با نام Sony H82xx به بیرون درز پیدا کرده است. این محصول ظاهرا در چهار نسخه H8216، H8266، H8276‌ و H8296 روانه بازار خواهد شد.

پس از گذشت چند روز از انتشار بنچمارک مدل H8216، ساعاتی پیش بنچمارک مدل H8266 در بانک اطلاعاتی سایت Geekbench رویت شد که نشان دهنده قدرتمند بودن این محصول است. این لیست تایید می‌کند که پرچمدار جدید سونی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 کمپانی کوالکام نیرو خواهد گرفت که تراشه پرچمداران اندرویدی در سال آینده است. علاوه بر این، سونی H8266 دارای رمی با ظرفیت 4 گیگابایت و رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8 اوریو است.

بنچمارک پرچمدار جدید سونی

این گوشی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 2393 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 8300 را در بنچمارک Geekbench 4.2 به نام خود ثبت کند. این نتایج دقیقا با بنچمارک تازه رویت شده از گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ مجهز با تراشه‌ای یکسان با پرچمدار جدید سونی، مشابه هستند و به نظر می‌رسد که چیپست اسنپدراگون 845 قدرتبخش پرچمدار آینده سامسونگ نیز خواهد بود.

مشخصات بالارده پرچمدار جدید سونی

در حالی که این بنچمارک منتشر شده همه اطلاعات از گوشی جدید سونی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد، اما طی روزها و هفته‌های گذشته شایعات مختلفی در مورد نخستین گوشی مجهز به طراحی تمام صفحه سونی منتشر شد که همگی به حضور حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه پشتی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 15 مگاپیکسلی و همچنین یک باتری با ظرفیت 3.130 میلی‌آمپر ساعت اشاره داشته‌اند. مطمئنا طی هفته‌های پیش رو، به خصوص هفته‌های منتهی به کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه، اطلاعات بیشتری از گوشی پرچمدار جدید سونی به بیرون درز پیدا خواهد کرد.