مدل ارتقایافته‌ی سامسونگ گلکسی J7 Nxt با 3 گیگابایت رم عرضه شد

مدل ارتقایافته‌ی سامسونگ گلکسی J7 Nxt با 3 گیگابایت رم عرضه شد

پس از معرفی و عرضه گوشی میان رده سامسونگ گلکسی J7 Nxt با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در مردادماه امسال، حال نسخه ارتقایافته‌ی این اسمارت فون با میزان رم بیشتر و برخی امکانات بهتر، روانه بازار شده است. در ادامه، مشخصات فنی، عکس ها و قیمت گوشی جدید سامسونگ گلکسی جی 7 ان ایکس تی را بررسی خواهیم کرد.

به تازگی، صفحه توییتر یکی از خرده‌فروشان هندی، خبر عرضه سامسونگ گلکسی جی 7 نکست جدید را توییت کرد. پس از آن نیز دفتر هندوستان سامسونگ با تایید این خبر، عکس سامسونگ گلکسی J7 Nxt را به همراه مشخصات آن، بر روی وب‌سایت خود قرار داد.

سامسونگ گلکسی J7 Nxt جدید 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد

از مشخصات گلکسی J7 Nxt می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی سوپر امولد و پردازنده میان‌رده اگزینوس 7870 با 8 هسته CPU اشاره کرد. موبایل جدید سامسونگ در قاب عقب خود یک دوربین تک‌لنز 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن را نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. هر دو دوربین اسمارت فون به فلاش LED اختصاصی مجهز هستند.

عرضه گوشی جدید Samsung Galaxy J7 Nxt با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم؛ این گوشی از تکنولوژی Paymini سامسونگ و استیکرهای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند و 12990 روپیه قیمت دارد.

مدل ارتقایافته‌ی سامسونگ گلکسی J7 Nxt با 3 گیگابایت رم عرضه شد

قیمت گلکسی J7 Nxt سامسونگ 12990 روپیه (معادل 170 یورو) است و در رنگ‌های طلایی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. قیمت نسخه اصلی گوشی ارزان سامسونگ با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، 138 یورو بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*