شی ناشناس پرنده و نور عجیب در آسمان برخی شهرهای ایران؛ منشا نور عجیب نامشخص است

شی ناشناس پرنده و نور عجیب در آسمان برخی شهرهای ایران؛ منشا نور عجیب نامشخص است

حوالی ساعت 18 امروز 30 آذر 96، یک شی ناشناس پرنده و نور عجیب در آسمان برخی شهرهای ایران روئیت شد. منشا این نور عجیب هنوز مشخص نشده و هیچ واکنش رسمی به آن داده نشده است.

عصر امروز، یک شی ناشناس پرنده در آسمان شهر های شوشتر، مسجد سلیمان، گتوند، لالی و ایلام مشاهده شد و کاربران موفق به ثبت تصاویری از این نور شی نورانی در آسمان شدند.

به گزارش شاهدان عینی، این نور عجیب در آسمان ثابت، و از تمام شهر قابل مشاهده بوده است. لازم به ذکر است که هنوز هیچ مرجع رسمی به این شی ناشناس پرنده و نور عجیب واکنشی نشان نداده و فعلا امکان توضیح بیشتر در این مورد وجود ندارد. در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی، این مطلب به رو خواهد شد. کاربران گجت نیوز تصاویری از این پدیده ناشناخته برای ما ارسال کردند که در ادامه شاهد این تصاویر خواهید بود.  نکته جالب اینکه در یکی از این تصاویر، دو شی ناشناس در آسمان دیده می‌شود.

آپدیت اول (21:20) : 

به گفته یکی از شاهدان عینی در شهر گتوند استان خوزستان، این نور عجیب همچنان در آسمان وجود دارد. این کاربر گجت نیوز، تصویری جدید از شی ناشناس پرنده برای ما ارسال کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

شی ناشناس پرنده و نور عجیب در آسمان برخی شهرهای ایران؛ منشا نور عجیب نامشخص است

آپدیت دوم (21:40) : 

تصاویر و ویدیویی جدید توسط یک شاهد عینی دیگر از شهرستان مهران استان ایلام برای گجت نیوز ارسال شده است. به گفته این کاربر گجت نیوز، 4 شی نورانی در آسمان وجود داشته که در ساعت 21:25 به یکباره ناپدید شده اند. تصاویر و ویدیوی ارسالی توسط ایشان کیفیت مطلوبی ندارند اما اشیاء ناشناس پرنده در آنها مشخص است. ( به درخواست ارسال کننده ویدیو، صدا حذف شد و به صورت گیف قرار گرفت)

تصاویر ارسالی کاربران از شی ناشناس پرنده و نور عجیب در آسمان برخی شهرهای ایران :