سامسونگ اسمارت فون ارزان قيمت گلکسي اکسپرس را معرفي نمود

هر سال این موقع که فرا می‌رسد، سامسونگ از چندین مدل تلفن ارزان قیمت پرده برداری می‌کند، تلفن‌هایی که برخی از مشخصه‌های پرچمداران این شرکت را یدک کشیده و با مشخصات فنی ضعیف‌تر روانه بازار می‌شوند و افرادی که توان خرید پرچمداران سامسونگ را ندارند، نسبت به خرید این محصولات اقدام می‌کنند. امروز این غول کره‌ای از تلفن Galaxy Express که ظاهری شبیه گلکسی اس 3 دارد پرده برداری کرد، تلفنی که از 4G LTE پشتیبانی می‌کند و مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن WVGA است.

تلفن Galaxy Express در واقع از نظر ظاهری و ابعاد کاملا شبیه به Galaxy S III Mini است با این تفاوت که کمی از نظر سخت‌افزاری ارتقاء یافته است.

Galaxy Express مجهز به پردازنده 1.2 گیگاهرتز 2 هسته‌ای، 1 گیگابایت حافظه RAM، اندروید 4.1 آبنبات پاستیلی و رابط کاربری TouchWiz است. این تلفن همچنین از یک دوربین 5 مگاپیکسل در پشت، یک دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو، باتری 2000 میلی‌آمپرساعت و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برخوردار است. البته اسلات میکرو SD برای افزایش میزان حافظه نیز در این تلفن در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش 4.5 اینچ این تلفن از نوع Super AMOLED Plus و با رزولوشن WVGA یا 800 در 480 پیکسل است.
هنوز اطلاعات بیشتری از Galaxy Express در دست نیست اما این تلفن به عنوان یک انتخاب ارزان قیمت 4G احتمالا مورد استقبال مردم امریکا و اروپا قرار خواهد گرفت.


منبع : en.gadgetnews
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*