اولین عکس های تبلت تاشوی مایکروسافت منتشر شد

اولین تصاویر از مدل مفهومی تبلت تاشوی مایکروسافت منتشر شد

تبلت تاشوی مایکروسافت محصول جدید کمپانی آمریکایی است که احتمالا در آینده معرفی شود. این تبلت مایکروسافت به تازگی در قالب مدل‌های مفهومی دیده شده است.

هفته پیش بود که تصاویری از طرح اولیه مدل منعطف تبلت مایکروسافت را منتشر کردیم. با توجه به تصاویر، کاربر قادر است محصول جدید مایکروسافت را به شیوه‌های مختلفی مانند حالت تبلت، حالت خیمه، حالت لپ تاپ و حالت دوطرفه تا کند. در واقع، می‌توان تبلت تاشوی مایکروسافت را از گجتی با یک صفحه نمایش بزرگ، به دو دستگاه با نمایشگرهای کوچک‌تر تبدیل کرد. امکان مکالمه با این تبلت نیز وجود دارد و نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز 10 را با نام Andromeda اجرا می‌کند.

اولین عکس های تبلت تاشوی مایکروسافت منتشر شد

آیا تبلت تاشوی مایکروسافت همان گوشی سرفیس فون است؟

محصول بعدی مایکروسافت به لولایی مکانیکی و آهن‌ربا مجهز است تا بتوان به راحتی صفحه‌ها را باز و بسته کرد. مایکروسافت از رابط کاربری جدید خود با نام CShell بر روی این گجت استفاده می‌کند تا با تغییر حالت صفحات آن، سیستم عامل به بهترین شکل ممکن تنظیم شود. تبلت تاشوی مایکروسافت جهت استفاده‌ی طیف وسیعی از کاربران حرفه‌ای تا مبتدی تولید خواهد شد. اپلیکیشنی اختصاصی بر روی این محصول نصب می‌شود تا بتوان از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت معمولی و کاربردی نیز استفاده کرد. با توجه به اینکه تبلت تاشو مایکروسافت قادر است به یک گوشی هوشمند نیز تبدیل شود، برخی منابع خبری آن را همان گوشی سرفیس فون (Surface Phone) می‌دانند.

هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و حتی تمایل مایکروسافت به تولید انبوه این تبلت تاشو در دست نیست. اما در سوی دیگر، سامسونگ قرار است در سال آینده تبلت منعطف گلکسی ایکس را به بازار بفرستد؛ محصولی که احتمالا در رویداد CES 2018 در لاس وگاس آمریکا، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

تصاویر تبلت جدید مایکروسافت توسط طراحی به نام David Breyer در توییتر منتشر شده که می‌توانید آنها را از گالری زیر تماشا کنید.