دانلود بازی زولا

سه گام تا شروع نبرد زولا؛ دانلود رایگان بازی زولا به همراه آموزش

دانلود بازی زولا به همراه آموزش نصب و راهنمای بازی و ویدیو + دانلود بازی آنلاین زولا با لینک مستقیم + تریلر بازی آنلاین زولا + بازی zula

انتظارها برای داشتن یک بازی آنلاین و پرهیجان در ایران به پایان رسید و اکنون بازی هیجان انگیز زولا به صورت رایگان در دسترس گیمرهای ایرانی‌ست. زولا یک بازی اکشن تیمی در ژانر شوتر اول شخص است و قدرت به کارگیری استراتژی و تاکتیک بازیکنان در آن حرف اول را می‌زند. اگر با سری بازی‌های جنگی و الگوهای جنگ خیابانی در بازی‌های همچون call of duty و کانتر  آشنا باشید مطمئنا شیفته‌ی بازی آنلاین زولا خواهید شد. پس در ادامه با دانلود بازی زولا همراه ما باشید.

دانلود بازی زولا

داستان بازی زولا

پیش از دانلود بازی زولا بهتر است نگاهی به داستان این بازی داشته باشیم. زولا روایتی متفاوت از نبرد همیشگی خیر و شر در قالب داستانی متفاوت از رویارویی یک گروه از سندیکای تبهکاران و یک تیم ضربت است. این دو گروه در پیکارهای متفاوت رودروی هم قرار خواهند گرفت و برای پیروزی با هم به نبرد خواهند پرداخت. شما حق انتخاب دارید که  در کدام جبهه به جنگ بپردازید.

دانلود بازی زولا

کاراکترهای این بازی برگرفته  از شخصیت‌های بازیگران سریال‌های محبوب است. این کاراکترها در پس زمینه‌ی یک داستان منحصر به فرد  با هم به جنگ خواهند پرداخت، لوکیشن‌های  بازی زولا از استانبول تا  شمال عراق و نقاط وسیعی از خاورمیانه را در برمی‌گیرد و در آینده نزدیک نقشه تخت جمشید نیز به آن اضافه خواهد شد.

دانلود بازی زولا - اسکرین شات بازی

چگونه در زولا بازی کنیم؟

شروع بازی زولا بسیار ساده است. شما به سیستم خاص و یا پیشرفته‌ای نیاز ندارید. یک سیستم معمولی که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود می‌تواند این بازی را در بستر خود به جریان درآورد. یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر با کارت گرافیکی سری ۷۰۰۰ و سی پی یوهای دو هسته‌ای معمولی جوابگوی این بازی است.

قبل از دانلود بازی زولا با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت زولا شوید و ثبت نام کنید، پس ایمیل فعال ازی از طرف بازی برای شما ارسال می شود، آن را باز کنید و بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود.

برای ثبت نام در بازی زولا روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود بازی زولا - ثبت نام

بعد از فعال سازی اکانت می توانید بازی زولا را به صورت رایگان دانلود کنید و نصب کنید، پس از نصب و راه اندازی بازی، در پنجره لانچر اطلاعات اکانت خود را وارد کنید و وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی زولا

برای دانلود بازی زولا به صورت رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود بازی زولا

به علت کم حجم بودن و پشتیبانی همه جانبه از طرف سرورهای پر قدرت داخلی، اینترنت مورد نیاز این بازی اینترنت کم سرعت است  و شما حتی می‌توانید با اینترنت مخابرات به این بازی بپیوندید در امکانی متفاوت حتی دانلود این بازی برای کاربران مخابرات تهران بدون مصرف شدن پهنای باند محاسبه می‌شود.

کافی است برای شروع یک نبرد مهیج سری به سایت زولا بزنید و  با دوستانتان به صورت آنلاین یک تیم تشکیل دهید. نوع رقابت را که شامل نقشه‌های کشتار جمعی، شات گان، چاقو، تصاحب پرچم و یا اسکورت است برگزینید و با توجه به نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید وارد میدان رقابت شوید، توجه داشته باشید. توان ذهنی، سرعت عمل و قدرت چیدمان استراتژی شما در این بازی حرف اول را می‌زند.

دانلود بازی زولا

در این مرحله شما با کلکسیونی کامل از  150 نوع اسلحه‌ی متفاوت روبرو  خواهید شد. همچنین قابلیت این را خواهید داشت که سلاح‌ها را بر طبق خواست خود شخصی سازی کنید، به طور مثال می‌توانید رنگ اسلحه‌ها را به رنگ پرچم ایران در آورید. یا  برای اسلحه  خود صدا خفه کن، لیزر و دیگر متعلقات نصب کنید .

شما با اضافه کردن مگسک و ادوات دیگر به اسلحه‌ی خود و ارتقای هوشمند سلاح‌هایتان می‌توانید شانس موفقیت خود در بازی را افزایش دهید. اگر سابقه‌ی بازی در ندای وظیفه را داشته باشید می دانید که به طور معمول در این بازی‌ها  با ارتقای یک اسلحه، شما  قدرت مانور بیشتری در ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه‌ی خود خواهید داشت که در شکست یا پیروزی شما تأثیر گذار است.

یکی از چالش های بزرگ بازیهای آنلاین تقلب های درون بازی است و همیشه سازندگان بازیهای آنلاین تلاش های زیادی را انجام می دهند تا جلو این تقلب ها را بگیرند تا محیط بازی برای کلیه بازیکنان پاک و بدون حضور کاربران متقلب باشد. با اضافه شدن آنتی چیت جدید به این نسخه از بازی زولا، از این به بعد این بازی از بازیکنان متخلف واکسینه می شود و بازیکنان نمی توانند درون بازی تخلف و تقلب کنند، بازی زولا از آنتی Battleye استفاده می کند که پیش از این برروی بازیهای معروفی همچون PUBG نیز نصب و راه اندازی شده است.

دانلود بازی زولا

امکانات سایت بازی زولا

بازی زولا با دارا بودن سرورهای قدرتمند بازیکنان را قادر می‌سازد که حتی با اینترنت کم سرعت مخابرات نیز به بازی بپردازید. همچنین  با گذشت زمان به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود که هدف آن افزایش رضایت کاربران و اضافه کردن قابلیت‌های بهتر به بازی است. گذشته از این ثبت نام و بازی به صورت رایگان است.

پس از دانلود بازی زولا ، در وب سایت زولا برای آماتورها آموزش بازی به علاوه‌ی معرفی شخصیت‌ها تدارک دیده شده است و تمامی اخبار و نتایج به صورت مرتب در دسترس علاقه‌مندان گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به صورت کشوری در مسابقات به رقابت بپردازید. این بازی به دلیل بستر آنلاین همواره در حال توسعه و پیشرفت است و امتیازات برترین بازیکنان متعاقبا در سایت اعلام می‌شود.

 تریلر رسمی بازی زولا:

امکانات سایت سرگرمی “ناشر بازیهای آنلاین مخصوص PC در ایران”

سایت سرگرمی به عنوان تنها ناشر بازیهای آنلاین مخصوص کامپیوتر و وب در ایران افتخار دارد میزبان بازیکنان عزیز ایرانی در کلیه بازیهای این مجموعه باشد. علاوه بر بازی زولا، شما می توانید بازی تراوین، بازی تنکی آنلاین، سری بازیهای شرکت گیم فورج، سری بازی های شرکت گیمیگو و دیگر ناشران بزرگ اروپا را در این سایت بازی کنید. کلیه بازیهای وب سایت سرگرمی بر اساس قرارداد رسمی با شرکت های تولید کننده این بازیهای معروف و با درگاه پرداخت شتاب ارائه می شوند. برای بررسی بازیهای دیگر فروشگاه سرگرمی لطفا به این لینک مراجعه نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

222 دیدگاه

  1. میخوام سایت دانلود رو

  2. سلام میخواستم بدونم فایل دانلود چقدر هست (حجمش)

  3. slm khaste nabashid bebakhshid aghai ke in game ro sakhtin mishe begid chera man to bazi lag daram ? hamash hang mikone

  4. قبلا این بازی کردم خیلی خوب بود

  5. چگونه بازی را بریزیم دکمه دانلود ندارد

  6. سلام من دیشب رفتم زولا بازی کنم اما زد اپدیت 325 مگابایتی من دانلود کردم امابه اخراش که میرسه میگه دانلود نشد و دوباره از اول شروع به دانلود میکنه چیکار کنم تو رو به خدا بگین

  7. برای من ارور you must be logged in as an administrator when installing this program

  8. اقاجان این بازی هیچ ارورری نداره.ارورهاتون هم باس(فضا.سیستم پایین.یاcpuهستش)درغیراین صورت این بازی اجرامیشه برامن هم اجراشده راضی هم هستم…

  9. سلام من وقتی بازی رو اجرا میکنم این ارور رو میدهFailed to initialize BattlEye Service: Windows Test-Signing Mode not supportedچیکار باید بکنم؟

  10. حاجی زولا چند گیگه؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. ییییییییینی ااااااافرین با این بازی درست کردنتون بعد هی میگن هی میگن از ایران طرفداری کنیم بابا نمیشه دیگه

  12. برا منم نمیاره ☹برا چییییی؟

  13. سلام وقتی که میرم تو بازی مینویسه در حال دانلوولیست آیدیت ها باید چه کار کنم

  14. با سلام خدمت شما
    من یکم پیش بازی زولا رو دانلود کردم و وقتی خواستم برم داخل با ارور get xml url failed مواجه شدم رفتم تو سایت و دیدم باید ثبت نام کنم
    ثبت نام کردم و وقتی دوباره خواستم به بازی برم با همین ارور مواجه شدم
    ایا باید دوباره فایل رو بارگیری کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید…ممنون

  15. سلام چجوری نسخه دانلود برای ایفون را پیدا کنم هرچی میگردم یامال اندروید یا ویندوز باتشکر اگه میشه راه نمایی کنید

  16. روی لینک دانلود میزنم میر طوی یه سایت که با فیلتر شکن هم نمیاد چیکارکنم ممنون میشم راه نمای کنید.ثبت نام هم انجام دادم.

  17. سلام ببخشیدمن قبلا ثبت نام کردم دان کردم بازی رو …و بازی کردم اسلحه و اینا خریدم ولی به دلایلی بازی رو حذفش کردم الان چجوری میتونم برم به همون اکانت خودم …پروفایلم هم ذخیره شده

  18. من یه بار نصب کردم ولی دیدم ارور میده دوباره با دقت نصب کردم و صبر کردم آپدیت بشه بازی اجرا شد ممنون از سازنده این بازی

  19. نصب نمیشه نمیدونم مشکل از کجاست

  20. تا نصب بشه
    چند گیگه زولا؟؟

  21. نهایت چند گیگه زولا؟؟
    هرچقدر جلو میره نصب نمیشه که

  22. من بازی رو دانلود کردم ولی وقتی روش کلیک میکنم ارور میده

  23. خب چرا دهن آدمو ….. میکنین 10 بار دان کردم 10 بار نصب کردم همش ارور میده bin 112 دهنم … شده یه کمک بکنین دیگه اعصابم خورد شده اه …….

  24. دارم نصب میکنم یکم میره جلو بعد مینویسه :corrupt header is found بعد نگاه میکنم میسبینم تو bin 43گیر کرده و یسری ازین binها نیستن چه کمک؟

  25. اقا چقد سوالای چرتی میکنید خندم گرفت 😂😂😂😂😂😂وقتی چندبار بازیو ریختی تیک میزنه این از چیه بنظرت کامپیوترت نمیکشه دیگه😂

  26. اه از منم همینطوره از سایت اصلی گرفتم سه بار روی فایل 112 ارور میده میشه بخاطر این باشه انتی ویروس حذفشون کرده

  27. سلام.ببخشید من امروز بازی زولا رو از خود سایتش دانلود کردم.ولی موقع نصب به فایل 192 می رسه متوقف میشه. گفتم شاید خوب دانلود نشده باشه.برای همین دوباره دانلودش کردم.باز هم همین طوری شد.فابل نصبی بازی مشکل داره لطفا رسیدگی و منو راهنمایی کنید.باتشکر

  28. چرا برای من موقع بازی هنگ میکنه تازه با هزار بدبختی اومدم دیلیتش کردم دوباره ریختم بازم همون جوری

  29. سلام وقتی ی سلاح میخرم همش مینیویسه ۱ روز یا کمتر ولی تو گیمر های دیگه که میبینم که ی سلاحی کی میخری تمید نمیشه و برای همیشه باهاش هست.
    میشه یک نفر بهم بگه تجوری سلاحمو برای همیشه شخصی یا مان خودم کنم

  30. زولا دانلود کردم نصب کردم ولی روی بازی کلیک میزنم بازی باز نمیشه این از چیه؟ راستی تایلر بازی زولا را دنلود کنم ؟؟؟؟

  31. سلام میشه بگین حجم بازی زولا چقدر هست

  32. من بازی زولا رو داشتم و سپس حذف شد و من می خوام نسخه ۲۰۱۹ دانلود کنم با اکانت قبلیم ولی نمیشه

  33. عالی بازی حرف نداره
    دمتون گرم برای ساخت همچینبازی
    من که تا به حال با بازیش حال کردم

  34. چرا زده در حال دانلود لیست اپدیت ها حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. روی گوشی نصب میشه؟و میشه با موبایل بازی کرد!!!؟؟؟

  36. سلام چرا نسخه اندرویدی بازی زولا رو در دسترس قرار نمیدید شاید کسی باشه نتونه با کامپیوتر یا لپتاب بازی کنه شاید کسی باشه پول خریدش رو نداشته باشه شاید کامپیوتر و لپتاپش خراب باشن آقا اندرویدش رو بسازیددددد

  37. مال من دان نمیشه تا سیصد میره دیگه دان نمیشه پ

  38. haji to ke migi bayad sabr koni ta down load kone ba filtershekan ya bi filter?

  39. salam agha bebin in moshkleo kheili az dostan dashtan javab bedin dige vaghti loncher ro ejra mikonam mizane darhale dowload list update ha begin moshkel kojast rahnamai konin az 3 ta site mokhtalef bazi ro gereftam hamin moshkle ro dare begin lotfan

    • خب باید صبر کنی آپدیت بازی دانلود شه.. سایت ها که نمیان هی آپدیت جدید بزارن باید وایسی تا آپدیت کامل شه بعد خودش اجرا میشه.. اینو هر بچه ای میدونه دیگه

  40. با سلام.تو نصب بازی مشکلی نداشتم ولی حین بازی موقعی که میرم برا بازی تو مپ توی عکس اولیه مپ گیر میکنه و بازی شروع نمیشه.لطف میکنین اگه کمک کنین

  41. من بازیو نصب کردم ولی وقتی لانچر بازی میاد همش مینویسه در حال دانلود لیست اپدیت ها یا یه همین چیزی هیچ وقتم دانلود نمیشه مشکل چیه؟

  42. سلام من تازه بازی رو نصب کردم نمی دونم چجوری باید طلا هام رو زیا دکنم هرچقدر بازی می کنم زیاد نمیشه باید چیکار کنم؟

  43. سلام
    وارد ثبت نام شدم وقتی ایمیل خودمو میزنم مینویسه این ایمیل قبلا ثبت شده است
    در حالی که من اصلا ثبت نام نکردم
    ممنون میشم کمکم کنید

  44. سلام ببخشید این چرا کامل دانلود نمیشه دقیقا 1.8گیگ دانلود شده ولی کامل نشده و نمیشه نصبش کرد

  45. با سلام….با نت گوشی هم میشه بازی کرد؟ (اتصال ب لپ تاپ)

  46. ببخشید من وقتی میخام نام کاربریم و … رو بزنم این ارور روی اون جایی که اطلاعیه و جدید ترین اپدیت ها مینویسه Navigation to the webpage was canceled چیکار کنم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  47. سلام من بازی دانلود کردم حواسم نبود که ثبت نام کنم الان ثبت نام کنم فایل نصبی که تو گوشیم هستش دوباره بریزم تو کامپیوتر درست میشه یا نه لطفا زود بگید

  48. داداش این بازی چقدر طول می‌کشد خسته شدم

  49. واسه من می زنه 6 ساعت تا دانلود

  50. وقتی که رمز کاربری و ملمه عبور را در بازی زدم میگه صحیح نمیباشد رمزم درسته ها ولی این را میگوید خواهش میکنم جواب بدید

  51. مب یازی رو نصب کردم بعد ثبت نام کردم وقتی که وارد بازی شدم نام کاربری و رمز عبور رو مثل نام کاربری و رمز عبور ثبت نام زدم بهد میگه نام کاربری یا رمز عبور شما اشتباه است چرا؟؟؟؟؟ لطفا پاسخ بدهید

  52. سلام من بازی رو دان کردم ویروس کش هم دارم ولی بازی بالا نمیاره حتی ثبت نام هم کردم پیامی ارسال نشد لطفا رسیدگی شود

  53. من وقتی که وارد ثبت نام بازی زولا میشوم همه ی قسمت ها رو پر میکنم ولی بعد هیچی نمیشه نه برای ایمیلم پیام دادن نه هیچی

  54. اخه این چه بازیه 3 ساعته داره دان میشه ولی هنوز نصب نشده ویندوز7ونت پرسرعت

  55. سلام یک سوال داشتم میخاستم ببینم این بازی خیلی زود به زود اپدیت باید بشه یا خیر؟

  56. چه طوری سکهش ازافه میشه

  57. چرا برای من می نویسه خطا 200-500

  58. سلام ببخشید من سی پی یوم 5200 یک هسته ایه یعنی بازی رو نصب کنم جواب نمیده؟

  59. 250/000دلار جایزه حقیقت داره

  60. دوستان فیلتر شکن رو خاموش کنید تاریخ و ساعت کتمپیوتر یا لپ تابتون رو دقیق تنظیم کنید و گرنه بازی بالا نمیاره در ضمن کسانی که میگن لیست آپدیت میاره باید صبر کنن تا آپدیت بشه بعدش ازتون username و password میخواد که باید داخل سایت زولا اینکار رو انجام دهید

  61. سلام اقا من بازیو دان کردم همش هم درس بود سیستم هم بالاس نصب هم کردم ولی الان میرم داخل بازی میگه در حال دانلود لیست اپدیت ها یک ساعت هم منتظر موندم ولی بازم نیاورد لطفا کمک کنید چند گیگ نت دادم حالا باز نشه….رسیدگی کنین

  62. بازی خوبیه ولی باید30دقیقه واستی تاواکنه
    ویندوز7 32بیتی

  63. خیلی حجمش بالاست

  64. سلام من همه چی رو دانلود کردم دیتا فایل و سبت نام میرم داخل میاد بیرون میگه نام کاربورد رمز عبور منم زدم دوباره رفتم داخل ولی دوباره اومد چیکار کنم بیاره؟ لطفا جواب گو باشید
    کسا نی هم جواب رو میدونن هم بگن
    ویندوز 10 رم 4

  65. سلام به سوال داشتم چرا میخوام بازی رودانلودکنم تا اولش می ره بعد دانلودنمیشه

  66. من بازی رو دانلود کردم نصب هم کردم صبت نام هم کردم ولی وارد بازی نمیشه

  67. ببخشید فقط با فیلتر شکن باید بازی کنیم مگه بازی ایرانی نیست

  68. من نصب کردم اجرا هم شد خیلی بازی خوبیه واز همه مهم تر سایت سایت معتبری خیلی از شما مچکرم حالااون گیگ هایی که در این سایت مصرف بشه

  69. من میرم تو بازی ولی به جای این که بیا نام کاربری ورمز عبور می یا درحال دانلود لیست اپدیت ها چیکار کنم

    • باسلام دوست عزیز شما باید صبر کنی ئا لیست آپدیت ه دانلود بشه یا مشکل از خود فایل بازی شما باید آن را پاک کنی و دوباره نصب کنی اگه درست شد درخواست دوستی بده بهم نام من در بازی زولا ایننه :هستش خواست میبرمت تو گروهم

  70. من دان کردم ثبت نام کردم می خواهم وارد شوم ولی می زند خطلا در سیور

  71. چرا بازی زولای من مینویسه درحال دانلود لیست آپدیت ها ولی بازی لود نمیشه

  72. من همین امروز بازیو از سایت اصلی دان کردم ولی وقتی وارد بازی میشم مینویسه بازی شما بروز نیس و بروزرسانی کنید تازه 2.4 گیگ براش دادم یعنی دوباره دانلود کنم؟

  73. یا خدا دارم دانلود میکنم هرچی شد

  74. سلام من دان کردم ولی فایلش هی بسته می شود من بعداز پیدا کردن این سایت دان کردم و اجرا شد از مدیر سایت ممنونم.اگر مشکلی دارید به سایت آرش خان و پخش زنده بروید و دنبال کنید و ما به شما در یکی از ویدیو هایتان در آپارات می گوییم.

  75. باسلام من ثبت نام کردم ولی هرکاری میکنم وارد بازی نمیشم من از طریق گوشی اندروید ثبت نام کردم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  76. این کارها دیگه واقعا چرته. فایل نصبی رو نمیتونید کم حجم کنید که بشه دانلود کرد؟ والا از حالت دانلود شدنش احساس میکنم اطلاعات رو میدزده بجای اینکه بارگیری بشه یا لینک دانلودتون رو درست کنید و یه چیزی بذارین که حجم مشخصی داشته باشه نه این که معلوم نیست چقدر حجم و چند دقیقه طول میکشه

  77. از نظر من زولا بازی کاملی هستش وفقط یکم نوع بازیش جزعیاتش کمه مثلامیتونن به یه مپ بزارن همگی با زامبیا بجنگیم😁😁😀یا چیزای دیگه اونایی هم که مینویسه درحال دانلود لیست اپدیت ولی چیزی دانلود نمیکنه باید منتظر بمونن اپدیت بازی به صورت رسمی بیاد وهمونو نصب کنن بای

  78. بابا من نصب کردم همش مینویسه در حال دانلود لیست آپدیت ها.چکار کنم.لطفا جواب بدید.چرا جواب هیچ کس رو نمیدید؟دو گیگ اینترنت حیف شد.لامصب.

  79. من هرچی بازی رو دانلود میکنم نصب نمی شود چه کار باید بکنم

  80. سلام من ثبت نام کردم بازی رو هم دان کردم ولی اجرا رو که میزنم بالا نمیاد بازی لطفا کمک کنید مرسی ایمیلم

  81. سلام
    درصورت ثبت نام و ایجاد اکانت چطور می توان اکانت ساخته شده را حذف کرد

  82. من دارم دان میکنم…….ولی این نظر ها رو که خوندم یه جوری شدم……..هر چی خدا خواس

  83. سیکم زولا ایرانی ازن

  84. امولا باید ویروس کوشتونو خاموش کنید ووگرنه هنگام نصب به عنوان ویروس شناخته میشه

  85. واقعا چرته. مزخرف. اسکل کردید. با یه بدبختی دانلودش کردم. مسخره ها

  86. دوستان دروغ نزدیک 2 گیگ اینترنت من خورد لعنت به پدر دزدتون

  87. اقا ببخشید رو گوشی میاد بالا یا نه ؟؟؟

    عالی من لولم ۶۹

  88. بازیش خوب نیست کسایی که از این قبیل بازی ها دوس دارن بازی مدرن کمبت رو بهشون پیشنهاد میدم که خیلی هم عالیه بازیش

  89. سلام اخه …دزدای کثیف ۲گیگ اینترنت فقط دان کردم بعد فایلش پرید خاک بر سرتون کنم…دزدای حروم زاده

  90. حرام خوری تا به کجا، نزدیک به 2گیگ بازی رو دانلود کردم فایلش باز نمیشه.همین کار رو می کنید که مردم اعتمادشون به خارجی ها بیشتره

  91. چرا نصب نمیشه هرچی میزنم رو دانلود مینویسه دانلود انجام نشد

  92. اقا من میخوام در تبلت بازی کنم راهی داره

  93. این بازی برای گوشی هم هست

  94. سلام من دانلود کردم نصب کردم ولی باید انتی ویروسمو غیر فعال کنم تازه بعد دو سه روز خود به خود حذف میشه لطفا راهنمایی کنید

  95. این بازی کانتری هست که هزارتا مد و کپی از اسکین تفنگ های بازی های دیگه مثل کال اف روش ریختن اسمش گزاشتن زولا

  96. 4گیگا بایت اینتر نت می بره بعد Error مید

  97. نصب کردم اونجوری که میگن زیاد خوب نیست ولی خوشه

  98. سلام .
    این بازی موقع نصب ارور میده

    X(

    اصلا یه وضی

  99. سلام من بازی رو دانلودکردم ولی موقع نصب این ارور رومیده The setup files are a corrupted.please obtain a new copy of the program چندبارهم بای رودانلود کردم لطفا راهنماییم کنید

  100. من خیلی تعریف این بازی رو شنیدم وخیلی دوست دارم بازی کنم نمیدونم چیکار کنم مثل اینکه بایدم پول واقعی بدیم بازی کنیم

  101. من میرم داخل بازی میزنه ۷۵۰ میگابایت پرهم نمیشه چرا

    • منم همینطور تورو خدا یکی جواب بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • باید ف.ی.ل.تر شکن استفاده کنی از سای.فون

  102. سلام دوستان این بازی زولا رو نمیخواید برید بازی کانتر گلوبال افنسیو وارزون رو دانلود کنید بهترین باز یکیفیتش از زولا هم بهتر خیلی بازی جالبیه

  103. آقا همه میگن بازی مشکل داره پس جوری میشه رفیق من بازی براش اجرا میشه و هیچ مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  104. یعنی اگه نصب کردید و اجرا شد خدا خیلی دوستون داشته :)))))) خیلی در مقابل اجرا شدن مقاومت میکنه

  105. مال من اصلا دانلود نمیشه .کامل میشه اما همون جور می مونه .چیکا کنم؟؟؟؟؟؟

  106. سلام

    پول واقعی باید بدیم یا پول خود بازی رو میگه که باید بدی اسلحه بخری

  107. اقا من دانلود کردم نصب هم شد میره تو میره رو دانلود یه فایل به اسم zula_launcher.exeبعد تموم هم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  108. اقا وقتی میرم داخل میگهa monitor program has been….

  109. من دانلود کردم اپدیت هم کردم
    بعد هر جقدر میرم توش یه صفحه لودینگ میاد وبعد میره

  110. سلام وقتی میرم داخل بازی میگه ویندوز xp پشتیبانی نمی شود چیکار کنم

  111. سلام ببخشید من بازیو نصب کردم یک بار روی کامپیوتر من بازی اجرا شد بازی کردم ولی فرداش هرچقدر اجرا میکنم مینویسه بازی در کامپیوتر شما اجرا نمیشود لطفا بگید چیکرکنم

  112. راستی اون عزیز هایی که برای جایزه چند صد هزار دلاری بازی رو نصب می کنم باید خدمتشون عرض کنم باید پول بدید برای اون لیگ تا ثبت نام بشید بعدم کسایی که توی اون لیگ بازی می کنن کلی خرج کردن سلاح های پیشترفته گرفتن که اول بشن پس به این امید نرید ثبت نام کنید

  113. من یک گیگ خورده ایاین بازی رو دانلود کردم بعد از چند روز بازی که لول 20 رسیدم دسترسی قطع شد چرا که باید پول بدم اصلا بازی مجانی نیست بازی نکنید دوستان ارزش نداره

  114. این برا هر ویندوزی قابل اجراس

  115. سلام ببخشید من بازیو نصب کردم ولی وقتی اجرا میشه ی چیزیو دان میکنه مشکل از دسکامه یا از بازیه؟؟؟؟

  116. من مینم رو لینک دانلود یه صفحه سفید باز میشه هیچی نمیاد

  117. سلام من این بازی رو نصب نکردم. میشه بگین چند گیگ هستش. خواهشا بگین

  118. من نصب کردم ولی این ارور رو میده Get XML URL failed باید چه کار کنم ؟؟؟

    • با فیلتر شکن بازش کن بعد که وارد بازی شدی فیلتر شکنو خاموش کن

    • با سلام و عرض ادب

      لطفاً به صورت موقت در این شرایط آنتی فیلتر خود را روشن کنید و امتحان نمایید

      این مشکل ممکن است به دلیل اخلال شرکت ارائه دهنده اینترنت بوجود می آید

      بعد از چند روز خود به خود درست خواهد شد

      با احترام

      تیم پشتیبانی بازی زولا

  119. وقتی میخوام رو کامپیوتر نصب کنم ارور میزن

  120. من نصب می‌کنم وقتی میزنم استارت شه یه ارور میاد میگه Get XML URL failed. چه کنم؟؟؟

  121. این بازی برای گوشی هم هست

  122. سلام من بازی رو نصب میکنم بعد ارور
    this app cant run on your pc
    رو میده
    باید چیکار کنم ؟؟

  123. آقا من دانلود و نصب کردم ولی وقتی بازی رو اجرا میکنم همش یه چیزیرو دانلود میکنه خودکار و تمومم نمیشه.همونجوری میمونه.چیکار کنم؟

  124. من نصب می‌کنم وقتی میزنم استارت شه یه ارور میاد میگه Get XML URL failed. چه کنم؟؟؟

  125. به شدت آشغال شده نوشته حداقل سرعت لازم 128 اونوقت من با 256 هی مینویسه سرعت کمه میندازه بیرون البته من با سرعت های بالاتر هم دیدم که انداخته بیرون چون سرور هاش ضعیفن ، هیچ عدالتی در بازی وجود نداره این یعنی تازه کارها پیشرفت نمیکنن نمونش طرف تو دومتریت وایساده هدشاتش میکنی یه خشاب خالی میکنی روش نمیمیره ولی از اون طرف یارو با کلت تو فاصله 50 متری با یه تیر میزنتت جالبه یه چیز باحال تری هم که دیدم سیلی زدن بود سه نفر با چاقو داشتیم یارو رو میزدیم نمیمرد بعد یارو با سیلی هرسه تامون رو کشت!!!!!!!!!!!!!! بدون پول واقعی یعنی ارز رایج ریال شما هیچ پیشرفتی نمیکنی (تازه با پول دادن هم شاید پیشرفت نکنی چون ابزار هایی که میخری تاریخ انقضا دارن:() پس در نتیجه جایزه 100000$ کشکه

  126. چرا تبلیغات الکی میکنید. این بازی زولای ایرانی چیزی جز یه کپی نیست که ایرانیا تبدیل به آشغال کردنش. تمام موارد بازی هم پولی هستش. زولای اروپا بهتره.

  127. من دادن کردم چرا اپش ران نمیشه

  128. دانلود کردم چه جوری برم تو بازی ترو خدااااا جواببببب

  129. الان من بازیرو دان کنم مولتی پلیر هست یا نه؟؟

  130. من دیتاشو دانلود کردم ولی اپشو از کجا باید پیدا کنم هر کاری میکنم پیدا میکنم

  131. عاااااالللییی هستش

  132. من دانلود کردم فایله پس بازیش کو

  133. بازی چند مگ یا گیگ هستش

  134. ببخشید بازی چند مگه

  135. سلام و خسته نباشی من میرم داخل بازی بد از بازی میاد بیرون میره داخل اینستاگرام باید چیکار کنم ممنون میشم زود جواب بدین?

  136. این جایزه صد هزار دلاری که میگن هرکی اول شه میدن حقیقته !!!!،؟؟؟

  137. این جایزه صد هزار دلاری که میگن حقیقته ؟؟؟؟؟!!!!!

  138. سلام لطفا جواب بدین من این بازی رو از خود سایت زولا دانلود کردم ولی موقع نصب ارور داد ولی الان اگه دانلود کنم دیگه ارور نمیده؟؟؟

  139. من بازی را نصب می کنم یک بار بازی می کنم ولی وقتی از بازی بیرون می روم دیکه بازی باز نمی شود چه کنم

  140. من این بازی را نصب می کنم یم بار بازی می کنم بعد که از بازی بیرون می روم دگه بازی باز نمیسه

  141. من بازی میکنم باید بگم که واقعا خیلی از کانتر بهتر و سرتره

  142. ماشینه ایرانی بازی ایرانی