گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ شبیه به گوشی تاشوی ZTE است

بر اساس جدیدترین تصاویر مفهومی و رندرهایی که درباره گوشی هوشمند منعطف سامسونگ منتشر شده است، به سبک طراحی آن تقریبا پی برده‌ایم. این گوشی شباهت زیادی با زد تی ای اکسون ام دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ مشغول توسعه و ساخت چندین گوشی منعطف و تاشوی مختلف است که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی داشته و بازار هدف متفاوتی دارند. بعد از معرفی نمایشگر منعطف این غول کره‌ای در نمایشگاه CES سال 2011، هر سال منتظر معرفی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هستیم. انتظار داشتیم این دستگاه دارای نمایشگری منعطف باشد، اما طبق پتنت‌های جدید شرکت، با یک گوشی تاشوی شبیه به اکسون ام شرکت ZTE مواجه خواهیم بود.

شاید این عکس‌ها مربوط به همان گوشی هوشمند منعطف سامسونگ که رییس بخش موبایل شرکت چند ماه پیش وعده معرفی آن در سال 2018 را داد نباشد، اما در هر صورت باید منتظر معرفی یک گوشی تاشوی دیگر در عصر مدرن از سوی برترین گوشی‌ساز دنیا باشیم. از زمان فراموش شدن طراحی تاشوی گوشی موبایل، گوشی تاشو سامسونگ W2018 با دو نمایشگر لمسی و اسنپدراگون 835 نخستین محصول مدرنی است که به دنیای موبایل معرفی شده است. اما باید در سال آتی منتظر محصولی دیگر نیز باشیم که کاربران مقصد متفاوتی دارد.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

گیمرها اصلی‌ترین کاربران گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خواهند بود

اصلی‌ترین رقیب گوشی هوشمند منعطف سامسونگ ریزر فون است، گوشی موبایلی که چندی پیش به دست یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای و با هدف جلب توجه کاربران علاقه‌مند به اجرای بازی‌های موبایل ساخته شد. بر اساس پتنت جدید گوشی تاشوی سامسونگ، این محصول دارای دو نمایشگر بوده و به قابلیت‌هایی ویژه گیمرها مجهز می‌شود. می‌توان حین اجرای بازی از یک نمایشگر به عنوان گیم پد بهره برد و گیم پلی را بر روی نمایشگری دیگر مشاهده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی هوشمند منعطف سامسونگ ، مجهز شدن به قلمی مخصوص شبیه به قلم S Pen درون گوشی های سری Note است.

در محصول آتی سامسونگ در واقع از نمایشگر منعطف خبری نیست، چرا که دو صفحه نمایش بر روی قسمت‌های جداگانه‌ای قرار داشته و به وسیله یک لولا از هم جدا می‌شوند. در زمان نیاز به استفاده از هر دو نمایشگر می‌توان تای دستگاه را باز کرد، وگرنه برای استفاده‌های متداول، همان نمایشگر اصلی کفایت می‌کند.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

تصویری مفهومی از گوشی هوشمند دارای «نمایشگر» منعطف سامسونگ

این طراحی دقیقا همان چیزی است که در زد تی ای اکسون ام مشاهده کردیم. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این گوشی وجود فاصله‌ای قابل توجه میان دو صفحه نمایش در زمان باز کردن آن است. امیدواریم این مشکل در گوشی هوشمند منعطف سامسونگ برطرف شود.

اما گوشی منعطف هوشمندی که سال‌ها است انتظار معرفی آن را می‌کشیم، احتمالا همان گلکسی ایکس سامسونگ است. این گوشی موبایل به جای بدنه‌ای منعطف، دارای نمایشگری منعطف بوده و در دنیای موبایل انقلاب ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد در سال 2018، شیوه بازی را تغییر داده و با ارائه چند محصول خاص متفاوت ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*